Am condus Audi A4 facelift

BMW a lansat o nouă Serie 3, Mercedes-Benz a venit cu C-Klasse facelift, aşa că Audi a „plusat” cu A4 facelift, pe care a instalat toate noutăţile prezentate anterior pe A5 facelift, dar şi noul A6.

Am condus Audi A4 facelift Am condus Audi A4 facelift

Clasa medie a segmentului premium este unul dintre cele mai competitive din piaţă. Nu pentru că ar fi foarte multe modele cum se întâmplă în clasa mică, ci pentru că cei trei constructori germani aruncă în cursă de fiecare dată automobile tot mai performante.

Cursa reînnoirii a fost dată întâi de Mercedes-Benz care a venit cu C-Klasse facelift în prima parte a acestui an, după care a urmat BMW care a anunţat noua Serie 3, iar acum Audi a lansat A4 facelift, la patru ani de la prezentarea noii generaţii.

Cu toate că imaginea lui A4 facelift nu a devenit una revoluţionară, Audi a făcut exact ce trebuia pentru a moderniza stilul limuzinei de clasă medie. Avem faruri redesenate, prize de aer mai ascuţite şi noi proiectoare de ceaţă.

Mulţi critică designul parcă prea "clasic" al modelelor Audi, unde modelele seamănă parcă prea bine între ele în timp ce la Mercedes-Benz şi BMW sunt mai bine individualizate. Dar oricum o dai, nu e neapărat un lucru rău. Mai mult, acum A4 chiar poate fi identificat ca un A4 indiferent de unghi, un un design care poate fi considerat unul de actualitate şi acum şi peste patru ani când va ajunge la sfârşitul carierei.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.