Am condus Mercedes-Benz SLK 200 Edition1

Mercedes-Benz SLK 200 este cel mai accesibil model al gamei noi. Iată de ce merită să cheltuieşti mai puţin pe motor şi mai mult pe opţionalele de aspect şi confort.

Am condus Mercedes-Benz SLK 200 Edition1 Am condus Mercedes-Benz SLK 200 Edition1

Mercedes-Benz şi-a făcut un obicei foarte plăcut la lansarea noilor modele. Fiecare maşină nouă care soseşte în România oficial poate fi echipată cu un pachet special botezat Edition1 în primele luni după startul comercializării. În funcţie de model, acest pachet poate conţine dotări normale, dotări interesante sau chiar unele spectaculoase. Pentru că nimic în viaţă nu este ieftin, mai ales atunci când îţi configurezi o maşină germană de ultimă generaţie, pachetele Edition1 sunt scumpe.

Concret, vorbind pe cifrele celor mai noi două modele lansate în România, Edition1 costă 4.340 euro la noul C Coupe iar pentru Mercedes-Benz SLK el are un preţ fabulos de 11.148 euro cu TVA, fiind foarte probabil cea mai scumpă opţională disponibilă vreodată pentru roadsterul mic al mărcii.

Preţul foarte ridicat care trebuie plătit pentru acest pachet care transformă complet SLK-ul conţine următoarele dotări: paravant din material textil, AIRSCARF, transmisie manuală în şase trepte, plafon vario panoramic, pachetul pentru dinamică la rulare, pachetul AMG Styling, jante AMG din aliaj uşor cu diametrul de 18 inch, lumină ambientală şi piele designo în două nuanţe - titan pearl. Poate că la o simplă citire a dotărilor suma pachetului Edition1 pare fabuloasă şi poate deveni un blocaj psihologic şi mai apoi unul financiar.

Singura soluţie de deblocare este să vezi un SLK echipact cu acest pachet. Interiorul se transformă fabulos, pielea designo şi finisajele venite odată cu acest interior fiind la nivelul unui SLS. Nu este deloc o comparaţie exagerată deoarece pachetul AMG inclus şi el în Edition1 transformă exteriorul atât de mult încât apar multe elemente de caroserie care sunt foarte apropiate stilistic de SLS.

Pentru a avea un SLK care să te scoată cu adevărat din mulţine, pachetul Edition1 este astfel absolut necesar. El va duce preţul de bază al unei versiuni 200 de la 40.300 de euro cu TVA aproape de cei 55.000 de euro cât costă un 350. Cred că mai trebuie să optaţi şi pentru transmisia automată 7G-Tronic PLUS şi pentru centrala Command plus încă ceva mici opţionale care vă pot face viaţa mai frumoasă în interiorul deja superb dar care mai poate primi liniştit ceva dotări hi-tech.

Se ajunge astfel la un preţ care depăşeşte preţul unui 350 şi se naşte astfel întrebarea... aspect peste performanţe? Interior fantastic şi exterior SF peste motor de 300 CP? Se poate trăi cu cel mai mic motor pe cel mai mic roadster Mercedes-Benz? Nu mai bine cumperi o maşină mai puţin echipată dar mult mai capabilă, adică 5,6 secunde până la 100 km/h în loc de 7,3?! Nu.

Argumentez în pagina următoare

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.