Am condus noul VW Beetle

Toată lumea a aşteptat cu suflelul la gură primele imagini cu noul VW Beetle. Foarte mulţi sperau că de această dată ingenerii şi designeri grupului german să reuşească să scoată un produs cu o imagine cât mai apropiată de modelul care a „scris” istorie.

Am condus noul VW Beetle Am condus noul VW Beetle

Şi asa a fost. Odată cu prezentarea primelor imagini, iar mai apoi cu ocazia testului internaţional de presă, noul VW Beetle duce mai departe imaginea moştenită. Iată că a venit vremea să testăm maşina şi pe pământ românesc.

Pe viu, maşina reuşeşte să transmită acel aer distins şi unic pe care VW Kafer l-a etalat ani de zile. Evident, totul este transpus într-o viziune modernă, anumite artificii de design fiind necesare pentru a întruni normele de securitate.

Pornind din partea frontală, profil şi terminând cu spatele maşinii, se poate observa că, într-adevăr, noul VW Beetle este cu adevărat urmaşul "Broscuţei". Mai mult decât atât, dacă sunt privite anumite detalii, ai împresia că te afli în faţa unui Porsche. Ne referim la linia care uneşte spoilerul faţă şi partea inferioară a capotei motorului, sau la aripile spate foarte evazate. Cert este faptul că foarte multă lume a întors capul curioasă după maşină. În mod evident, marea majoritate erau reprezentatele sexului frumos.

Versiunea testată de ProMotor era acoperită de o vopsea galbenă, culoare utilizată şi pentru interior. Practic, întreg bordul şi partea superioară a portierelor sunt vopsite în galben, fapt care crează o atmosferă unică la bordulul acestei maşini. Şi dacă ne referim la bord, putem spune că acesta este caracterizat de simplitate. Bordul este dominat de ceasurile de bord generos dimensionate şi de touch screen-ulul unităţii MMI.

Chiar şi la interior se poate regăsi, într-o oarecare măsură, aerul vechiului Kafer transpus prin simplitate. Cu toate astea să nu aveţi impresia ca vorbim despre un interior spartan. Maşina este echipată cu aer condiţionat automat care are un preţ de achiziţie de 938 euro, dar vine la pachet cu sistemul Cruise Control. Pe modelul testat, la bord mai regăsim şi comenzi pe volan care au un preţ de 370 euro, geamuri electrice ca şi dotare standard, precum şi şase airbag-uri de asemenea standard. Nivelul de echipare disponibil pe maşina de test este nivelul de mijloc şi anume, Design, oferind ca şi dotare standard faruri de ceaţă cu lumină statică de viraj.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.