Am condus SEAT Ibiza ST

Cel mai mic model din gama SEAT a primit acum o versiune break. Se numeşte ST, în ciuda altori mărci care folosesc acest acronim pentru versiunile sportive.

Am condus SEAT Ibiza ST Am condus SEAT Ibiza ST

SEAT a introdus un break pe cel mai mic model al gamei sale de modele. Nu este o premieră în istoria mărcii, Ibiza de acum două generaţii având în ofertă un model break, botezat Vario.

Trendul maşinilor de clasă mică break a apărut în vestul Europei, unde acest gen de caroserie este extrem de apreciat. Astfel, constructorii francezi au fost primii care au dat tonul cu modele Peugeot 207 SW sau Renault Clio Estate. Germanii au fost mai reţinuţi în acest domeniu deşi şi ei apreciază un break bun. În grupul VAG avem însă de ceva vreme Fabia Combi iar mai nou acest simpatic SEAT Ibiza ST.

biza ST completează gama celui mai mic model al fabricantului spaniol. Pe lângă caroseria clasică hatchback în trei sau cinci portiere, putem alege acum şi versiunea ST. Este un break foarte compact ce are puţin peste patru metri lungime. Este gândit pentru o familie tânără şi practică ce are nevoie de o maşină mai ales pentru mediul urban. Vizual, este perfect integrată în linia de design a modelului Ibiza. Faţa este identică, iar partea din spate respectă liniile fluide ale modelului. Personal, găsesc linia modelului ST chiar mai atrăgătoare decât cea a versiunii hatchback.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.