Am testat Citroen C4 Picasso facelift

Citroen a adus în România versiunea faceliftată a modelului C4 Picasso. Familista lui Citroen este acum mai atrăgătoare ca niciodată. Am testat versiunea de top Exclusive dotată cu motorul 2.0 HDI de 150 CP.

Am testat Citroen C4 Picasso facelift Am testat Citroen C4 Picasso facelift

Citroen C4 Picasso este un model ce a trecut de prima tinereţe. Acum câţiva ani de zile făcea senzaţie înlocuind ciudatul model Xsara Picasso, maşina care părea că avea două părţi frontele. C4 Picasso a fost printre primele modele Citroen care aborda noul design pe care îl regăsim astăzi pe toată gama constructorului francez.

Pentru a menţine modelul proaspăt şi atractiv pentru clienţi, C4 Picasso se prezintă acum într-o versiune faceliftată sosită de curând în România.

La exterior primul lucru pe care îl remarcăm sunt luminile de zi cu LED-ul şi semnalizările tot cu LED-uri încorporate în blocurile optice. Stopurile au sticlă clară în zona luminilor de mers înapoi iar partea roşie are un design schimbat. Modelul nostru de test a venit în echiparea de top Exclusive.

Interiorul era extrem de primitor datorită tapiţeriei din piele Alcantara de culoare bej. Este o dotare opţională ce costă 1.355 euro, dar schimbă complet feelingul în habitaclu.

Linia lui C4 Picasso este inconfundabilă

La bord atmosfera prietenoasă s-a păstrat. La fel şi senzaţia de spaţiu şi luminozitate datorată suprafeţelor vitrate extrem de generoase. Poziţia la volan este înaltă dar acest lucru nu deranjează. Poziţia schimbătorului de viteze manual este un pic cam prea înaltă dar prefer acest tip de cutie de viteze în locul celei robotizate.

Spaţiile de depozitare sunt atu-ul acestui model Citroen. Avem două spaţii acoperite în faţa celui de la volan şi a pasagerului plus torpedoul clasic. Mai există spaţii de depozitare în podea în faţa scaunelor pasagerilor din spate iar în portbagaj găsim şi ModuBox, un fel de cărucior de cumpărături pliat care d-abia aşteaptă să fie umplut cu bunătăţi pe care să le transporte la portbagajul extrem de încăpător al lui C4 Picasso. Accesul la portbagaj este la fel de facil ca şi până acum, luneta putând fi deschisă şi separat de hayon.

C4 Picasso este prin definiţie un automobil pentru familie. Există cinci locuri individuale iar scaunele din spate pot fi culisate, rabatate şi chiar scoase cu totul. La nivelul de dotare Exclusive există şi dotarea opţională a scaunelor faţă cu monitoare pentru sistemul DVD. Acestea sunt ascunse de privirile indiscrete cu ajutorul unei măsuţe pliabile. Pasagerii din spate au la dispoziţie căşti şi telecomandă dar unitatea DVD este în faţă şi poate fi controlată de cel de volan. Ca să fim cu ochii pe neastâmpăraţii copii există şi o oglindă retrovizoare asimetrică cu ajutorul căreia putem supraveghea toate locurile din spate.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.