Am testat Nissan Pathfinder LE V6

Pathfinder poate fi numit SUV, dar în realitate este printre puţinii supravieţuitori care vin dintr-un univers unde maşinile de teren se construiau cu şasiu separat.

Am testat Nissan Pathfinder LE V6 Am testat Nissan Pathfinder LE V6

Mă bucură sincer faptul că am apucat vremurile lui Patrol, Land Cruiser... şi Pathfinder. Nu pot condamna constructorii care au abandonat această soluţie tehnică, sunt enorm de multe argumente în favoarea renunţări la şasiul separat în cazul offroader-elor. Dar sunt şi câteva în favoarea lor care nu pot fi suplinite de o caroserie autoportantă, de aceea poate un pickup serios înseamnă şasiu separat. Pe undeva Pathfinder este o apariţie exotică în universul de crossovere Nissan. Chiar dacă recent a beneficiat de un facelift care a mai rafinat linia exterioară, caroseria are puterea de a comunica faptul că ai în faţă un offroader viguros.

Alături de Navara încă se poate lăuda că duce mai departe tradiţia lui Nissan Patrol. De ce un V6 diesel de 3 litri sub capota lui Pathfinder când propulsorul diesel de 2,5 litri care oferă 190 CP este mai mult decât suficient? De ce nu! Iar apoi un propulsor V6 oferă alt rafinament decât un patru cilindri în linie. Apropo de rafinament, extrem de agreabil sunetul acestui V6 dCi, surprinzător pentru un diesel. Pathfinder LE V6 este vârful de gamă pentru piaţa europeană. Aşadar poţi uita de lista de opţionale. Aşadar la exterior bifăm pe lista ed dotări standard barele faţă/ spate şi oglinzile în culoarea caroseriei, treptele laterale, jantele de 18 inch şi barele longitudinale de pe plafon.

Mai sunt detalii care contribuie la o imagine mai rafinată a acestui model. Aici aş trece farurile cu xenon autoreglabile care au altă structură internă. Interiorul evident are de plătit tributul vârstei din punct de vedere al designului. Pathfinder a fost lansat în 2005, chiar dacă anul trecut s-a bucurat de un facelift acesta nu a adus o redesenare completa a planşei de bord şi a interiorului ci doar un update din punct de vedere al materialelor, al finisărilor şi a dotărilor. Prin urmare Pathfinder LE V6 se laudă cu un sistem Nissan Connect Premium BOSE care este format dintre-un ecran de 7 inch, o cameră video color pentru marşarier, sistem de navigaţie cu hard disk de 40 GB, server audio de 9,3 GB. Am fost ceva cam optimist cu lista de dotări, tapiţeria din piele bej costă 500 euro. Spaţiul interior este generos, iar accesul la cele două locuri din portbagaj este facil, în schimb nu poţi găzdui doi adulţi pe ele. Dar sunt ideale pentru copii.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.