Am testat noul Opel Astra Biturbo în România

Am avut “pe mână” modelul Opel Astra dotat cu cel mai puternic motor diesel pe care l-a văzut un Opel de clasă compactă până acum, cunoscut sub titulatura Biturbo.

Am testat noul Opel Astra Biturbo în România Am testat noul Opel Astra Biturbo în România

Pentru cei pe care i-a furat peisajul uitându-se mai întâi la fotografiile acestui Opel Astra roşu, precizez că este vorba despre varianta echipată cu propulsorul 2.0 Biturbo CDTI, o veritabilă uzină de putere germană în miniatură.

Cu această maşină, constructorul din Russelsheim dă total peste cap felul în care Charles Perault a gândit Scufiţa Roşie. Pentru că, în această poveste, Scufiţa este cea care l-a mâncat pe lup. Şi o să vedeţi mai târziu de ce spun asta.

EXTERIOR

Fără doar şi poate, exteriorul  Astrei Biturbo este gândit pentru a se plia cerinţelor şi nevoilor unei clientele tinere, cu poftă de viaţă. Dovadă o face energia emanată de spoilerul faţă şi cele două evacuări, este adevărat, nu la fel de pronunţate ca în cazul Astrei GTC.

Iar acea culoare roşie le vrăjeşte cumva imediat pe doamne şi le face să ignore orice alte detalii despre maşină, lucru observat de câteva ori pe perioada în care am testat maşina. Unele, însă, au remarcat nota suplimentară de eleganţă adusă de grila modificată a radiatorului, în urma recentului facelift. 

INTERIOR

Interiorul lui Astra Biturbo m-a întâmpinat în acelaşi stil primitor, specific Opel. Materialele folosite se succed într-o manieră plăcută atât vizual, cât şi tactil, trecând lin de la combinaţia de negru şi roşu în care a fost gândită tapiţeria din piele până la inserţiile de plastic şi cusături.

În rest, vorbim despre acelaşi design general specific gamei Astra, dominat de consola centrală un pic cam aglomerată, care poate ameţi uşor un şofer care nu este familiarizat cu stilul Opel. Însă acest lucru este compensat de uşurinţa cu care poate fi accesat şi utilizat sistemul de navigaţie.

Astra Biturbo oferă un spaţiu interior mai mult decât decent şi un bun nivel bun de confort, scaunele sportive nefiind tari. Iar portbagajul de 370 de litri şi bancheta rabatabilă fracţionat sunt un bun argument pentru cei care vor şi performanţe, şi spirit practic.

Doar pedalele din aluminiu te mai scot din starea de relaxare, pentru că te fac să-ţi aminteşti subit de ceea ce se află sub capota compactei, lucru care ne interesează cel mai mult.

Dar despre asta, aflaţi mai multe detalii în pagina următoare.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.