Citroen C2 Sport

Sunt un fan al buburuzelor suculente, al citadinelor care ascund sub capotă ceva căluţi şi care păstrează nealterată ideea conceptului de maşină ieftină sport.

Citroen C2 Sport Citroen C2 Sport
Citroen C2 SportOarecum frustrat de micile nesincronizări din timpul micii sesiuni de test cu C2-R2 MAX, am vrut să-mi demonstrez mie ceva. Ce anume nu sunt sigur, cert este că am scos la plimbare un C2 echipat cu propulsorul 1.6 16V care dezvoltă 125 CP. Făcînd ambstracţie de lipsa colantelor, la exterior aproape nici o diferenţă marcantă, aici nu luăm în calcul şi jantele.

La interior în schimb altă lume, scaune sport de piele, cu un suport lateral decent, chiar şi încălzite. Frîna de mînă era acolo unde o ştiam, mai era şi aer condiţionat şi un sistem audio surprinzător de bun...cu alte cuvinte viaţă civilizată. Poate poziţia la volan este uşor înaltă, dar în rest suficientă ergonomie. Nu are sens să vb despre locurile din spate pentru că există doar pe hîrtie.

Citroen C2 Sport La nevoie pot fi folosite, dar mai bine suni un prieten sau un taxi. Nu m-am putut împăca cu schimbătorul de viteze care te pune să explorezi o mare pare din habitaclu pentru a schimba treptele. Surprinzător în sensul negativ inexactitatea lui.

Şi aş mai reproşa şi dozarea pedalei de frînă care ţine destul de sus împiedicînd „heel and toe” pe retrogradări la un ansamblu care solicită astfel de tabieturi la volan pentru a reuşi să mergi sportiv. Propulsorul este extrem de simptic, poate dezamăgi la prima vedere, în special la regimuri joase. Te întrebi unde sunt cei 125 CP, dar o dată ajuns la 5-6.000RPM descoperi că C2 trăieşte.

Citroen C2 Sport Merită să schimbi cînd se aprinde martorul de pe bord menit să te atenţioneze că te apropii de rigimul maxim, poţi frîna ceva mai tîrziu, sistemul de frînare cu discuri şi pe spate este de încredere. Singura enigmă este legată de stabilitatea maşinii, un fel de kart care beneficiază de o direcţie precisă şi plăcută prin asistarea variabilă în funcţie de viteza de rulare.

Nu bucură consumul la regimuri înalte, maşian ajungînd în trafic urban şi la 20 litri la sută. În schimb dacă se rulează la 2.000 RPM sunt suficienţi 9 litri în mediul urban. O maşinuţă dominată de contradicţii, dar una care nu te va duce la servici sau acasă întristat. Au fost 3 zile în care intram în casă sau în redacţie cu zîmbetul pe buze, Merci C2!!!



Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.