Honda Accord

Honda Accord se conduce aproape singură. La propriu! În 60 km de autostradă nu am atins pedalele. Am ales doar traiectoria. În curând vom citi ziarul la volan în drum spre birou!

Honda Accord Honda Accord

Noua Honda Accord ţinteşte sus. Constructorul nipon a decis că este timpul să atace segmentul premium. Şi Accord este modelul care conduce atacul către acest segment. Cea mai recentă generaţie a modelului Accord a crescut în dimensiuni, dar vizual liniile de design au fost în mare parte păstrate. Deşi noul model este ceva mai agresiv ca aspect, designul este mai mult o evoluţie a temei modelului anterior.

Honda a abordat mai atent capitolul finisări, mai ales la interior. Pentru a accede în clasa modelelor premium, finisările trebuie să fie impecabile, iar noul Accord reuşeşte destul de bine acest lucru. Interiorul preia layout-ul de la fratele mai mare Legend, iar volanul aduce cu cel al modelului Civic. Consola centrală este dominată de un buton rotativ de comandă de dimensiuni impresionante, preluat de la modelul Legend, precum şi de un display de dimensiuni generoase.

Volanul este impresionant prin numărul de butoane amplasate pe el. Nu mai puţin de 18 butoane pot fi acţionate direct de pe volan. Impresionant şi un pic confuz. Însă cu puţin antrenament înveţi repede ce face fiecare buton.

La capitolul motorizări, noul Accent are o ofertă mică. Doar trei motoare sunt disponibile, dintre care un singur diesel. Este aceeaşi filosofie folosită de Honda şi până acum. Nu complica lucrurile dacă nu este nevoie. Gama de motoare este alcătuită din două propulsoare pe benzină de 2, respectiv 2,4 litri, plus un turbodiesel de 2,2 litri.

Motorul de doi litri i-VTEC este o evoluţie a celui de pe actuala generaţie de Honda Accord. Dezvoltă 156 CP la 6.300 rpm şi are acum un consum mai redus de carburant. Constructorul anunţă un consum mediu de 7,2 litri/100 km faţă de 7,7 litri/100 km cât consuma vechiul propulsor.

Propulsorul i-VTEC de 2,4 litri este cel mai puternic motor din gamă. Dezvoltă 200 CP la 7.000 RPM, iar consumul de carburant este de 8,8 litri/100 km.
Însă cel mai căutat motor va fi turbodieselul de 2,2 litri.

Acesta poartă acum denumirea de i-DTEC şi are la bază fostul motor i-CDTI. Puterea dezvoltată este acum de 150 CP la 4.000 RPM, iar cuplul maxim atins este de 350 Nm la 2.000 RPM. Performanţele au fost şi ele îmbunătăţite, un Accord dotat cu motorul diesel accelerând de la 0 la 100 km/h în 9,6 secunde. Consumul mediu este de 5,6 l/100 km, iar emisiile de CO2 sunt de 148 g/km.


Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.