Hyundai i10

Cel mai mic Hyundai este fabricat în India, înlocuieşte modelul Atos şi vrea să fure clienţii modelelor Chevrolet Spark şi Citroen C1.

Hyundai i10 Hyundai i10

Hyundai se află în plin proces se reînnoire a gamei sale de modele. După ce i30 a devenit principala sa armă în clasa compactă, a venit rîndul clasei mini să primească un nou jucător. Noul mini Hyundai poartă indicativul i10 pentru a se înscrie în noua linie de titulaturi inaugurată de constructorul coreean. La sfîrşitul anului va sosi şi înlocuitorul modelului Getz, care va purta indicativul i20.

Hyundai i10 înlocuieşte modelul Atos. La noi în ţară Atos nu a fost un hit, cu greu veţi vedea pe stradă vreun exemplar. În ţări ca Italia sau Grecia, însă, el a fost iubit, silueta înaltă scoţîndu-l în evidenţă. i10 va încerca să preia ştafeta şi cred că ar trebui să îşi facă mult mai bine simţită prezenţa chiar şi în România.

Clasa mini sau segmentul A a început să devină vizibilă şi la noi, fiind preferată de publicul feminin şi de clienţii care vor o maşină de oraş. Modele precum Citroen C1, Peugeot 107, Toyota Aygo, Chevrolet Spark, Fiat Panda sînt din ce în ce mai prezente pe străzile din Bucureşti.

Hyundai i10 este fabricat în India, la uzina din Chennai. Acest fapt nu se repercutează asupra calităţii fabricaţiei, spun oficialii coreeni, fabrica indiană respectînd cele mai înalte standarde de calitate.

Hyundai construieşte o uzină şi în Europa, mai exact în Republica Cehă, la Nosovice. Aceasta va fi gata în 2009 şi va prelua asamblarea modelelor destinate pieţei europene. Hyundai are actualmente în Europa un centru de design şi cercetare, amplasat la Russelsheim, în Germania.

Hyundai i10 este un automobil finisat corect, dar care nu se ridică la nivelul fratelui mai mare i30 în ceea ce priveşte calitatea materialelor. Într-un fel este normal, pentru că vorbim de clase de preţ diferite. Pentru i10 s-au folosit materiale în culori mai deschise, existînd chiar inserţii de plastic în culoarea caroseriei.

Noul Hyundai i10 a renunţat la silueta înaltă în favoarea uneia normale. Şi, cu toate că seamănă cu Kia Picanto, cele două modele nu sînt înrudite. Singurul dispozitiv comun este motorul de 1,1 litri pe benzină, care a fost prezent şi pe modelul Hyundai Atos. Îmbunătăţit şi perfecţionat, el dezvoltă 66 CP şi va fi prezent probabil pe majoritatea exemplarelor vîndute.



Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.