Jaguar XKR - Test in RO

Se spune că o femeie are nevoie de patru animale pentru a fi fericită: un bizon în şifonier, un leu în pat, un Jaguar în garaj şi un bou care să plătească totul. Ai grijă ce cumperi, femeile din România au învăţat cât de mult contează să o ai cât mai puternică!

Jaguar XKR - Test in RO Jaguar XKR - Test in RO

Şi totuşi parcă nu prea mă dau în vânt după comparaţii atunci când vine vorba de maşina asta. Pentru că, pur şi simplu, ceea ce simţi în prezenţa şi în interiorul ei sunt stări pe care doar o marcă mai mică şi ceva mai exclusivistă poate să ţi le transmită. Cu ceva timp în urmă, spuneam că nu ştiu ce va însemna de fapt preluarea lui Jaguar de către Tata, mai ales pe fondul acestei crize economice mondiale, dar speram ca oamenii care sunt plătiţi acum pentru a avea grijă de Jag să facă o treabă minunată.

Ei bine, până am ajuns eu, într-un final extrem de fericit, să mă urc la volanul acestui XKR, Tata s-a pus pe treabă şi, la Salonul Auto de la Detroit, pe lângă XF-R, Jaguar a lansat noul XKR, adică maşina din acest test, ceva mai frumoasă, mai modernă, mult mai luxoasă şi mai atent finisată la interior. În plus, XKR a înregistrat o creştere impresionantă a puterii, cu aproape 100 CP. În traducere, asta înseamnă că zicala "A doua oară e întotdeauna mai bine" are toate şansele să caracterizeze şi viitoarea mea relaţie cu Jaguar.

Nu ştiu să explic foarte clar, dar orice gând legat de maşina asta este asociat de creierul meu cu "lucruri" sexuale. Să fie oare adevărat că maşina e o extensie a bărbăţiei celui care o deţine? Pentru că, în cazul ăsta, cred că aş fi pe deplin mulţumit doar cu un Veyron.

Oricum, tot în încercarea de a descoperi sursa gândurilor necurate şi perverse, am devenit foarte atent la privirile celor din jur atunci când, dintr-un simplu trecător gen 19 ani cu ochelari Armani şi râs strident, mă transformam în cel care chiar are cheia de la Jaguarul din stradă, chiar îl deschide, îl porneşte şi demarează cu el.

Nimic nu se compară cu a avea zi de zi o astfel de maşină. Ai fi un idiot să pleci în trombă din parcări, cu atât mai mult cu cât acestea sunt extrem de aglomerate cu oameni. Lasă-le şansa să te admire, femeile să te studieze, unii bărbaţi să te cerceteze şi ei, nu da muzica tare şi accelerează uşor.

Chiar şi aşa, aproape de relanti, evacuarea sună la fel de fenomenal cum arată maşina. Şi dacă ţi se pare că eşti privit mai mult decât sugestiv, inventează-ţi o scuză şi coboară. XKR te va face frumos indiferent cât de urât eşti. Iar pentru că eşti frumos, femeile vor vrea să se culce cu tine mai repede decât îţi imaginezi. Şi iarăşi ajung să vorbesc despre sex...

Revin la gânduri normale, pentru că probabil mai durează până ce voi convinge o femeie că îmi las maşina în parcarea importatorului doar pentru că părinţii mei deţin clădirile din spate.

Şi, deci, Tata are bani mulţi. Iar dacă tăticul are şi el bani foarte mulţi, merită să faci un drum până la showroom pentru a-i prezenta o maşină pe care merită să ţi-o cumperi dacă vrei să te arate lumea cu degetul pe stradă, iar tu să le arăţi "degetul" celor care îndrăznesc să accelereze agresiv, lângă tine, la semafor.

Sub capota lungă şi crestată superb cu două prize de aer pe care a fost inserată inscripţia istorică "Supercharged", se află un motor V8 supraalimentat cu compresor, care produce o putere maximă de 420 CP şi un cuplu motor foarte interesant de 560 Nm.

Există în lumea auto o ceartă interminabilă între adepţii supraalimentării cu compresor şi cei care apără sistemele turbo. Dar, dacă vrei să poţi spune că ai trăit, trebuie să te urci la volanul unui Jaguar cu motor V8 supraalimentat cu compresor şi, după ce te îndepărtezi de privirile fanilor, să îngropi acceleraţia în podea. Ai grijă, pentru că, imediat ce vei face asta, vei simţi nevoia să apeşi acceleraţia şi mai mult, doar-doar va suna şi mai tare. Nu merge, am încercat, dar, oricum, sunetul acestei maşini este absolut magnific.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.