Logan pick-up

Prezentat pentru prima dată publicului, în premieră mondială, la Salonul Auto Internaţional Bucureşti, noul Logan Pick-Up a fost lansat oficial în România abia în februarie.

Logan pick-up Logan pick-up

Primele cereri au putut fi făcute încă de luna trecută, urmînd ca livrările să înceapă în aprilie. Dacia Logan Pick-Up preia de la modelele anterioare suspensiile înălţate, garda la sol mai ridicată şi protecţia grupului motopropulsor. Introdus pentru prima oară pe Logan MCV, dispozitivul de protecţie a cutiei de viteze şi a transmisiei împotriva prafului se regăseşte şi la Logan Pick-Up. La exterior, contra coroziunii, panourile portierelor şi pavilionul sînt realizate din tablă galvanizată.

Bena, cu o capacitate de încărcare de pînă la 800 kg, este unul dintre punctele-forte ale modelului Logan Pick-Up. Un ornament din plastic care rezistă la sarcini de pînă la 100 kg apără marginea superioară a benei. În ceea ce priveşte oblonul de închidere a benei, acesta poate suporta, în poziţia rabatată, o încărcătură de pînă la 300 kg, valoare demnă de vehiculele pick-up de mari dimensiuni.

Planşeul benei, părţile sale laterale şi peretele de închidere a cabinei sînt realizate din tablă de oţel tratată împotriva coroziunii. În plus, un dispozitiv de evacuare a apei prin două conducte de scurgere specifice permite evitarea stagnării acesteia în benă.

Logan Pick-Up este echipat cu un propulsor pe benzină 1,6 MPI şi cu o motorizare diesel 1,5 dCi, disponibilă în două variante de putere: 70 CP şi 85 CP. Motorul pe benzină 1.6 MPI afişează o putere maximă de 64 KW (90 CP) la 5.500 rot/min şi un cuplu de 128 Nm la 3.000 rot/min. Motorul 1.5 dCi este echipat cu un sistem de injecţie directă common-rail de generaţia a doua, care oferă confort, supleţe în utilizare şi un consum foarte redus.

În varianta de 50 KW (70 CP), propulsorul are un cuplu de 160 Nm la 1.700 rot/min, 85% fiind disponibil între 1.500 şi 3.500 rot/min. În varianta de 63 KW (85 CP), motorul atinge un cuplu maxim de 200 Nm începînd de la 1.900 rot/min, 90% fiind disponibil de la 1.500 rotaţii.

La proba de drum, ambele motorizări se descurcă onorabil, cu un plus de prestaţie dinamică pentru versiunea pe benzină, chiar dacă aceasta este cea mai ieftină motorizare. Dar aceste performanţe vin cu un preţ, cel al consumului, unde versiunea diesel se remarcă printr-o economie de combustibil foarte bună, o autonomie de 1.000 de km fiind realizabilă în contextul rulării preponderent în afara localităţilor.

Habitaclul, derivat din cel al modelelor Logan berlină şi Logan MCV, oferă un spaţiu generos, poziţia la volan şi ergonomia comenzilor fiind la fel ca ale celorlalte modele din familia Logan.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.