Noul VW up! a făcut faţă cu succes traficului haotic din Roma!

VW up! ne-a demonstrat că are toate atu-urile unei maşini de oraş, trecând cu brio testul din “jungla" urbană a celui mai mare oraş din Italia, Roma.

Noul VW up! a făcut faţă cu succes traficului haotic din Roma! Noul VW up! a făcut faţă cu succes traficului haotic din Roma!

VW up! vine pe piaţă ca înlocuitor al lui Lupo, modelul care a luat naştere în 1998 şi a fost produs până în 2005. La numai doi ani după oprirea producţiei, un concept nou este prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt în 2007, denumit Volkswagen up!. Acesta prefigura viitorul model mini al grupului german. Cu noul aspect extrem de simpatic şi stilul simplist, dar şi cu un spaţiu interior neobişnuit de mare pentru o maşină de asemenea dimensiuni (3,54 metri lungime, 1,64 metri lăţime şi 1,48 metri înălţime), conceptul up! a primit reacţii pozitive din partea publicului.

Mari diferenţe nu sunt de la concept la modelul de serie. În realitate, aspectul exterior este chiar drăguţ şi va face cu ochiul nu numai sexului frumos. Partea frontală păstrează aceeaşi imagine de marcă a constructorului german, farurile subliniind chiar foarte bine acest lucru. Spoilerul "zâmbăreţ" cu cele două proiectoare de ceaţă integrate şi delimitat de banda care joacă rolul grilei de răcire a motorului, îi conferă o individualitate aparte lui up!.

La acest model, designerii au renunţat să mai adauge elemente cromate, singurul de acest fel fiind doar sigla, care este poziţionată între cele două blocuri optice. În spate, nimic nu îl face să semene cu un model VW, stopurile sunt dispuse vertical iar desenul acestora este un pic high-tech, iar maşina va fi foarte interesantă pentru trecători datorită acestui lucru.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.