Porsche Boxster condus în România

Porsche tocmai a vândut exemplarul cu numărul 300.000 din seria Boxster/Cayman după 15 ani de activitate. Sărbătorim cu un ultim test al roadsterului cu două locuri.

Porsche Boxster condus în România Porsche Boxster condus în România

Mulţi s-au întrebat asta. Dacă Boxster este cu adevărat un Porsche care să se ridice la nivelul unui 911. Istoria stă de partea modelelor mici cu motor central şi doar două locuri produse de Porsche astfel că succesul lui Boxster nu a fost un semn de întrebare atât de mare. Sunt foarte mulţi clienţi care au bani dar totuşi nu vor să cheltuiască 100.000 de euro sau mai mult pe unul. Şi astfel a devenit Boxster cel mai vândut Porsche de la lansarea din 1996 şi până la...apariţia lui Cayenne. Desigur, Cayenne nu este la fel de accesibil precum Boxster dar poate fi folosit în mai multe feluri decât acesta.

Maşina pe care o vedeţi aici este un Boxster cu facelift, lansat în 2009. În cariera sa de până acum, timp de 15 ani, Boxster a fost îmbunătăţit mereu, primind motorizări mai puternice, modificări stilistice sau de echipament şi chiar şi o versiune coupe, celebrul Cayman, versiunea coupe, în 2005. Însă faceliftul din 2009 a schimbat complet gama Boxster aducându-i acestuia motoare cu injecţie directă şi transmisia cu dublu-ambreiaj PDK, după părerea mea o opţională care nu trebuie să lipsească de pe configuraţia unui Boxster.

Este clar că Boxster este acum învechit din punctul de vedere al designului la fel cum este clar că cifra de 300.000 de unităţi se traduce prin faptul că acest model este un succes absolut în segmentul roadsterelor clasice, cu două locuri şi soft-top. Noul Boxster va fi lansat anul viitor, va fi mai luxos şi posibil ceva mai scump deoarece în 2014 va fi lansat adevăratul baby-Porsche, construit la comun alături de roadstere mici VW şi Audi.

Până atunci însă, cei care vor un roadster pe care sunt pregătiţi să cheluiască în jur de 60.000 de euro nu trebuie să ocolească Boxster. Pentru că această maşină, chiar şi în versiunea de bază cu motor boxer de 2.9 litri şi 255 CP este mai reuşită decât orice SLK, Z4 sau 370Z Roadster. Iată de ce.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.