Renault Latitude V6 dCi INITIALE - Azimutul confortului

Iniţial am fost puţin confuz, încercam să îi găsesc acestui model un loc în spaţiu. Eram tentat să-l privesc drept un exemplar din segmentul mare. Dar când am luat maşina la test, am avut parte şi de un mic “intro”. Recunosc că astfel de exerciţii sunt rare, vorbesc despre informarea clară asupra poziţionării modelului pe piaţă.

Şi uite aşa am aflat că Latitude se doreşte un model în segmentul mediu. Şi apare firesc întrebarea: Şi cu Laguna cum rămâne? Acesta este modelul care înlocuieşte Laguna? Renault a decis să atace acest segment cu două modele, două modele cu personalităţi diferite. Avem Laguna care pune accentul pe sportivitate, pe dinamică. În România va fi comercializată Laguna versiunea în cinci uşi şi Laguna Coupé. Acum, sistemul 4Control fiind diponibil şi pe berlină. Şi, astfel, Renault a creat spaţiu în gama sa din segmentul mediu pentru un model care să pună accent pe confort. Iar acest model este Latitude.

Un model care, din punct de vedere al dimensiunilor, te trimite cu gândul la clasa mare, dar în realitate este la limita superioară a segmentului mediu. Există o mică "fractură" la capitolul design, raportat la restul gamei Renault. Latitude este o berlină elegantă, cu o linie sobră, dar care are prea puţine elemente care să alăture Latitude gamei Renault din punct de vedere a imaginii de marcă.

Când iau la test un model nou, urmăresc şi reacţiile oamenilor din jur. Latitude atrage priviri, dar privitorii sunt contrariaţi când descoperă că este un Renault. Se pare că Safrane sau Vel Satis au dispărut oarecum din conştiinţa colectivă a consumatorului de automobil. Chiar dacă modelele amintite anterior erau din segmentul mare, am vrut doar să subliniez faptul că Renault a fost un jucător în liga modelelor superioare, dar se pare că în ultima vreme gama de modele a schimbat uşor percepţia asupra constructorului.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.