smart fortwo facelift testat în România

Smart va rămâne în istoria automobilului pentru totdeauna. Am fost şi suntem martorii unei revoluţii pe roţi numită smart fortwo. Dar are smart fortwo facelift suficient şarm să cucerească?

smart fortwo facelift testat în România smart fortwo facelift testat în România

S-a plecat de la un producător de ceasuri care a avut o idee genială şi s-a ajuns la un produs 100% Mercedes Benz. Smart a fost de la început "the thing". Se pare că restul lumii este condamnată fie să copieze conceptul, fie să inventeze surogate. Buburuza este genială din punct de vedere conceptual; am fost şi voi fi fan smart din acest punct de vedere. Nu voi uita în schimb prima experienţă la volanul gămăliei. Nu reuşeam să înţeleg nimic, trebuia să frânez cu vreo 10 minute mai devreme, cutia schimba când voia şi dacă voia, experienţa la volan era un cocktail de "wheelie" şi "stoppie".

Şi, cu toate acestea, un smart în oraş... oricând! Aşa au spus peste un milion şi două sute de mii de clienţi din momentul lansării. Probabil că putem numi smart un succes după numărul unităţilor vândute în condiţiile în care este un mini cu un preţ destul de elevat pentru clasa sa. Şi uite că sunt la volanul unui smart facelift. La exterior nu sunt prea multe de observat, ce facelift poţi face unei mingi de ping pong? Evident, să îi adaugi un set de lumini pentru rulat pe timp de zi, adică LED. Dar acestea sunt opţionale. Marea noutate adusă de facelift o reprezintă posibilitatea de personalizare a exteriorului.

De acum şi celula de siguranţă, Tridion, poate fi comandată în culoarea albă. Mai adăugăm pe listă şi faptul că pragurile şi zona inferioară a spoilerelor sunt vopsite în culoarea caroseriei. Modificările semnificative se regăsesc la interior. Planşa de bord în partea superioară este uşor redesenată, gurile de ventilaţie laterale - la fel, a apărut şi un display central pe care pot fi vizualizate informaţiile oferite de computerul de bord, informaţii mult mai bogate acum. Desigur, marea noutate o reprezintă noul sistem de entertainment cu touchscreen. Deşi este dotare opţională, noi o recomandăm din tot sufletul. Navigarea prin meniu este extrem de intuitivă şi rapidă.


Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.