Test cu noul Opel Astra 1.4 Turbo de 140 CP

Am testat, preţ de două zile, atât în oraş la ore de vârf cât şi pe autostradă, noul Opel Astra cu motorul 1.4 Turbo de 140 CP. Iată aici impresiile despre această versiune.

Test cu noul Opel Astra 1.4 Turbo de 140 CP Test cu noul Opel Astra 1.4 Turbo de 140 CP

Moda downsizing se regăseşte şi în cazul lui Opel Astra, care se anunţă şi mai competitiv acum cu noul motor pe benzină de 1.4 litri şi 140 CP, membru al familiei ECOTEC. Acesta înlocuieşte vechiul propulsor de 1.8 litri aspirat natural, fiind mai performant şi chiar mai eficient (cuplul este mai mare cu 14% iar consumul de carburant este mai mic cu 15%).

Noul propulsor de 1.4 litri Turbo este disponibil în două versiuni de putere, de 120 CP şi respectiv 140 CP şi poate fi cuplat la o cutie manuală în 6 trepte, în echiparea standard, sau automată, opţional.

Datorită nivelului de echipare Sport dar şi anumitor dotări opţionale, modelul de test arăta ceva mai agresiv. Dacă vreţi să întoarceţi şi mai multe capete, culoarea "Roşu Power" care se găseşte pe lista de dotări opţionale la preţul de 160 euro, nu ar trebui să lipsească de pe o asemenea versiune.

însă dacă vreţi să îmbunătăţiţi serios aspectul exterior al nu trebuie decât să optaţi pentru pachetul OPC exterior. Ce înseamnă acest pachet? Ei bine maşina va veni echipată cu spoilere faţă şi spate noi şi un eleron de dimensiuni mari în partea superioară a hayonului. Preţul pentru aceste elemente stilistice vă vor costa 890 euro cu TVA. Iar pentru a completa această imagine sportivă, nu trebuie să lipsească jantele din aliaj pe 17 inch - în cazul de faţă oferite standard în echiparea Sport.

Aspectul sportiv şi elegant continuă şi în interior, unde avem câteva dotări opţionale cum ar fi: tapiţeria din piele neagră, volanul sport şi schimbătorul de viteze îmbrăcate în piele, sistemul de navigaţie Navi 800 şi sistemul audio Infinity.

Tapiţeria din piele neagră cusută cu aţă albă nu numai că aduce un plus de calitate interiorului dar îi dă şi un aer exclusivist.

Am observat că la drum lung scaunele sunt moi, confortabile, iar sprijinul lateral te ţine bine în scaun atunci când abordezi virajele cu o viteză mai mare. Pilotul automat care se poate activa de la butoanele de pe volan este uşor de utilizat, iar ecranul central este lizibil şi bine plasat. În cazul spaţiilor de depozitare, noul Opel Astra nu duce lipsa de acestea, chiar şi sticlele de 0,5 litri putând fi plasate uşor în buzunarele portierelor şi pe tunelul median.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.