Test cu noul Peugeot 308 facelift în România

Cea de a doua generaţie a lui Peugeot 308 a trecut printr-un facelift care nu numai că îl face să arate şi mai atrăgător dar aduce cu acesta şi câteva îmbunătăţiri la nivel tehnic.

Test cu noul Peugeot 308 facelift în România Test cu noul Peugeot 308 facelift în România

Primul Peugeot 308 a fost lansat la sfârşitul anului 2007 şi a înregistrat vânzări de peste 900.000 de unităţi, în aproape 100 de ţări.

Pentru 2011, francezii au reîmprospătat look-ul lui 308 prin anumite modificări stilistice, ceea ce îl face să se alinieze la noua imagine de marcă. În partea frontală, noul Peugeot 308 a primit o grilă nouă, blocuri optice cu o formă uşor modificată şi LED-uri cu rolul de lumini de zi. Acestea din urmă, sunt poziţionate în fantele proiectoarelor de ceaţă şi au forma unui bumerang, dând o notă de individualitate modelului francez.

În spate, diferenţa dintre modelul anterior şi cel cu facelift este aproape insesizabilă, modificările fiind aduse doar stopurilor, care au o nouă amenajare interioară. Ar mai fi şi bagheta cromată, împrumutată de la fratele mai mare, 508, dar, de care pot beneficia numai modelele în versiuni de echipare superioare.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.