Test cu versiunea de top Suzuki Kizashi 2.4 CVT 4×4 Sport

Autor: Oraan Mărculescu 18 nov. 2010 Test drive

Am văzut că
Suzuki Kizashi
a fost precedat de nişte concepte foarte reuşite
din punct de vedere al designului. Totuşi, primele imagini oficiale
cu maşina de serie nu au fost de natură să mă dea pe spate,
Kizashi arătând ca o berlină modernă destul de normală în
peisajul actual
.

Pe viu, Suzuki Kizashi are un efect puternic asupra privitorilor

Ce-i drept, faţă de gama actuală Suzuki, formată din maşini de
categorie mică, atât de oraş, cât şi de teren, Kizashi reprezintă
un nou pas pentru marca japoneză, intrând în categoria
berlinelor compacte-medii
. Un pas îndrăzneţ, dar şi destul
de riscant.

Pe viu, Suzuki Kizashi reuşeşte să îţi taie pentru
moment respiraţia
. Sincer, nu m-am aşteptat la o maşină
aşa de mare, dar nici la puternica impresie de dinamism pe care o
degajă. Partea frontală este agresivă, deşi maşina abundă în
rotunjimi şi linii curbe.

Partea frontala a lui Suzuki Kizashi este foarte agresiva, desi liniile curbe abunda

„De vină” este grila centrală, de mari dimensiuni (se
prelungeşte până jos, ca la Audi)
, cu un look agreabil de
împletitură. Extremităţile spoilerului sunt modelate sportiv, iar
farurile cu xenon au o „privire” expresivă de bad-boy.

În partea din spate, ies în evidenţă ornamentele cromate
triunghiulare
din spoiler, pentru evacuări – păcat,
totuşi, că efectul vizual este atenuat de terminaţiile tobelor de
eşapament prea vizibile. Stopurile sunt cam fără personalitate, dar
tabloul este salvat de capota bombată a portbagajului, împreună cu
micul eleron.

Spatele masinii este dominat de ornamentele cromate ale evacuarilor, dar si de eleron

Per total, Suzuki Kizashi are o alură dinamică, cu o
suprafaţă vitrată redusă şi proporţii echilibrate
. Este un
sedan situat între clasa compactă şi cea medie, lungimea de 4,65
metri fiind la acelaşi nivel cu un Volkswagen Jetta sau Alfa Romeo
159.

Totuşi, faţă de sedanurile cunoscute pe plan european, Kizashi
plusează cu ornamente cromate sau jantele de 18″, într-un stil
aproape bling. Această tuşă de american îi conferă, de
altfel, o personalitate aparte
, care poate sau nu fie pe
gustul clienţilor conservatori, dar le va atrage atenţia celor
amatori de originalitate.

Să vedem dacă
interiorul lui Suzuki Kizashi se ridică la
înălţimea aşteptărilor.

Suzuki Kizashi are o alura dinamica si echilibrata, fiind un sedan reusit

Pagini: 1 2 3 4

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide