Test în premieră Chevrolet Captiva facelift

O parte frontală nouă în linie cu noile tendinţe ale mărcii, patru noi motoare, două noi transmisii şi un mare pas în ceea ce priveşte calitatea. Aşa am descrie pe scurt noul SUV Chevrolet Captiva facelift.

Test în premieră Chevrolet Captiva facelift Test în premieră Chevrolet Captiva facelift

Chevrolet are în plan să acopere două treimi din totalul segmentelor de pe piaţa europeană, faţă de mai puţin de 30% în prezent. Americanii mai vor şi o cotă de piaţă de aproximativ 5%, nu doar pe pieţe precum România, unde prin prisma modelelor ieftine obţine cote de piaţă mai mari, ci şi pe pieţe mature precum Germania sau Franţa unde are o puternică concurenţă locală.


Ca parte a acestei strategii, americanii au lansat o nouă ofensivă de modele care să facă trecerea de la vechiul Chevrolet european, bazat pe modelele Daewoo, la noul Chevrolet. Am văzut astfel noul Spark, Cruze, Orlando şi chiar electrizantul Volt. La patru ani de la prezentarea primului Captiva, acum americanii au considerat că este nevoie de o schimbare, la fel ca şi clienţii.


Spre exemplu, anul trecut, potrivit statisticilor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA) nici Chevrolet Captiva şi nici Opel Antara (fratele său de platformă asamblat tot în Coreea de Sud) nu au intrat în top zece cele mai bine vândute SUV-uri. Concret, anul trecut s-au livrat în România 47 de SUV-uri Chevrolet Captiva, în scădere cu 36% faţă de anul anterior. Spre comparaţie, Hyundai Santa Fe, principalul său adversar s-a vândut în 247 de unităţi, cu toate că a scăzut cu aproape 70%. Vechiul Captiva nu era nici cel mai ieftin SUV cu şapte locuri, dar avea foarte multe minusuri. De la stabilitatea precară, la calitatea materialelor utilizate la interior şi inclusiv minusuri tehnice reprezentate în primul rând de o cutie manuală foarte imprecisă şi relativ slab etajată.


Acum aproape toate aceste probleme se pare că au fost rezolvate. Avem noi motorizări, atât diesel cât şi pe benzină, noi cutii de viteze, materiale net superioare la interior şi un design plăcut la exterior care se înscrie în linia de design a Chevrolet. Probabil asistăm acum la unul dintre cele mai mari salturi în ceea ce priveşte un facelift.


În ceea ce priveşte designul, avem acum o capotă restilizată, o grilă a radiatorului de dimensiuni mari, similară celei de la noua generaţiei a lui Aveo şi Cruze plus noi faruri care urmeşte aceeaşi linie de design. La fel, şi pasajele roţilor au fost restilizate, fiind ceva mai evazate pentru a găzdui jantele de 19 inchi. În rest, avem aceleaşi oglinzi şi aproape acelaşi spate.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.