Test în România: Isuzu D-Max facelift

Atunci când ai o afacere mai mică, sau mai mare, Isuzu D-MAX facelift poate fi una din maşinile tale de transport marfă, şi nu numai. Haideţi să vedem de ce această maşina ar putea să facă parte din proprietatea voastră.

Test în România: Isuzu D-Max facelift Test în România: Isuzu D-Max facelift

Isuzu D-MAX poate fi foarte bine o maşină de zi cu zi, sau poate fi maşina de transport. ProMotor a testat varianta cu cabină cu patru uşi (Doulbe cab Base), iar propulsia a fost asigurată de un motor diesel de 2,5 litri care dezvoltă o putere de 136 CP şi un cuplu motor de 280 Nm. Foarte important este faptul că maşina a mai fost echipată şi cu transmisie 4X4.

Având în vedere caracterul util al acestei maşini, dar mai ales destinaţia ei, ne gândim că vom aveam costuri mari de exploatare. Aici ne referim la consumul de carburant, ţinând cont că vorbim de un motor de 2,5 litri.

Realitatea este cu totul şi cu totul alta. Preţ de aproximativ 450 km, maşina a fost testată atât încărcată cu aproximativ 600 de kg pe o distanţă de aproximativ 150 km. În plus, au fost testate şi capacităţiile off-road ale maşinii. Acest lucru s-a întâmplat fără ca maşina să fie încărcată. În testul de off-road au fost verificate toate sistemele, şi anume: cuplarea tracţiunii 4x4, cuplarea reductorului, atât pe urcare, cât şi pe coborâre. Mai trebuie menţionat şi faptul că aproape 100 de km din cei 450 au fost parcurşi în regim urban. Surpriza nu a fost tocmai mică atunci când, după terminare testului consumul mediu de carburant a fost de aproximativ 9 litri/100 km.

Din datele tehnice oficiale, observăm că producătorul japonez, "se laudă" cu următoarele valori: consum urban 9,3 litri/100 km, consum extraurban 6,3 litri/100 km şi consum mixt 7,4 litri/100 km. Ţinând cont de valoare obţinută de noi şi datele oficiale ale producătorului, reiese că Isuzu D-MAX oferă clienţilor un consum foarte competitv.

Pentru a demonstra competitivitatea consumului a verifica dacă lauda celor de la Isuzu are fundamente reale "Cel mai bun consum din clasă" nu ne rămâne decât să vedem ce valori oferă concurenţa în materie de consum.

Mitsubishi L200 propulsat de un motor diesel de 2,5 litri care dezvoltă o putere de 136 CP şi un cuplu motor de 314 Nm. Consumul oficial al acestui motor în mediu urban este de 10,5 litri/100 km, extraurban 7,3 litri şi mixt 8,5 litri/100 km.

În cazul modelului Toyota Hilux datele de consum pentru motorul de 2,5 litri şi 144 CP sunt următoarele: în mediu extraurban 7,2 litri, urban 10,1 litri, iar mixt 8,3 litri.
Nissan Navara cu propulsor de 2,5 litri şi o putere de 190 CP prezintă pentru mediul urban un consum de 10,7 litri/100 km, în mediu extraurban consumul este de 7,2 litri, iar mixt datele oficiale arată o valoare de 8,5 litri/100 km.

În cazul modeului german, VW Amarok echipat cu propulsor TDI de 2,0 litri dezvoltă o putere de 122 CP, consumul de carburant are în mediu urban o valoare de 9,2-9,4 litri/100km , în mediu extraurban 6,5-6,7 litr/100 km şi mixt 7,4-7,6 litri/100km.


Un alt aspect foarte important este preţul de achiziţie. În cazul acestui model avem un preţ de bază de 24.676 euro cu TVA.

În cazul concurenţei şi anume, Nissan Navara, Toyota Hilux şi Mitsubishi L200, VW Amarok avem preţuri de bază după cum urmează: Mitsubishi L200 are un preţ de 23.610 euro cu TVA, Toyota Hilux poate fi achiziţionat cu 29.510 euro cu TVA. Nissan Navara costă 31.646 euro cu TVA, iar cel mai nou pick-up de pe piaţă VW Amarok poate fi cumpărat cu 25.553 euro cu TVA. Aceste preţuri sunt cele de bază pentru versiunea de caroserie cu patru uşi şi tracţiune integrală. În cazul modelelor Mazda BT50 şi Ford Ranger analizarea preţurilor nu-şi are sensul, deoarece aşteptăm în toamnă modelele noi.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.