TEST: Mitsubishi Space Star 1.2 CVT. Mic, dar vioi!

Am testat noul Mitsubishi Space Star, care înlocuieşte vechiul Colt, iar acum trebuie să se lupte cu modele precum Toyota Yaris, Nissan Micra sau chiar Dacia Sandero. Să vedem ce ştie să facă, în versiunea de top disponibilă pe piaţa noastră.

TEST: Mitsubishi Space Star 1.2 CVT. Mic, dar vioi! TEST: Mitsubishi Space Star 1.2 CVT. Mic, dar vioi!

Noul Mitsubishi Space Star este o maşină de oraş care a preluat numele unui monovolum produs între 1998 şi 2005 şi a venit să înlocuiască fostul Mitsubishi Colt. Cum se comportă japoneza care se bate cu modele precum Ford Fiesta, Volkswagen Polo sau Toyota Yaris, aflaţi în rândurile de mai jos.

EXTERIOR

Într-o eră în care designul contează din ce în ce mai mult în ochii potenţialilor clienţi de maşini, îmi vine greu să înţeleg decizia celor de la Mitsubishi în ceea ce priveşte designul noului Space Star. Nu arată rău, însă pare învechit, cu linii care nu exprimă nici o emoţie. 

Vechiul Colt arăta foarte bine. Noul Space Star, însă, nu arată la fel de bine.

O posibilă explicaţie poate fi faptul că noul Space Star este un produs global şi că trebuie să se împace cu gusturile clienţilor de pe toate continentele în care se vinde.

INTERIOR

În interior, lucrurile stau ceva mai bine, însă nu excelează la nici un capitol. Plasticele care acoperă aproape tot interiorul sunt tari, însă au o textură plăcută, iar consola centrală finisată în Piano Black face lucrurile puţin mai interesante.

Din păcate, feţele uşilor nu au parte de nici măcar un centimetru de stofă, fiind acoperite în totalitate cu plastic, la fel ca în cazul noii Dacia Sandero. În schimb, există destul de multe spaţii de depozitare – în uşile din faţă, în spatele mânerului de frână de mână, în faţa schimbătorului de viteze, în torpedo şi deasupra torpedoului. Pasagerii din spate trebuie să se mulţumească doar cu suportul pentru pahare din spatele mânerului de frână de mână, fiindcă în feţele uşilor din spate nu există spaţii de depozitare, tipic pentru clasa mică.

Un interior plăcut, bine asamblat, dar cu plastice cam peste tot. Suntem în clasa mică.

Scaunele sunt confortabile, atât în faţă, cât şi în spate, iar spaţiul disponibil e surprinzător de mare la cât de micuţă e maşina. De exemplu, cu scaunul şoferului reglat pentru cei aproape doi metri ai mei, am încăput fără probleme pe bancheta din spate.

Susţinerea laterală a scaunelor din faţă este aproape inexistentă, dar până la urmă e vorba despre o maşină de oraş, nu despre un devorator de viraje.

Portbagajul are un volum de 235 de litri, ceea ce înseamnă că e surclasat de mulţi dintre rivalii săi. Chevrolet Aveo hatchback oferă 290 de litri, Volkswagen Polo vine cu 280 de litri, Ford Fiesta are 295 de litri, iar Dacia Sandero oferă un volum de 320 de litri.

Detaliile despre performanţe, consum, dar şi concluziile, pe pagina următoare.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.