Test VW Jetta

ProMotor a fost invitat să testeze noul VW Jetta cu ocazia lansării internaţionale de presă în Nisa, Franţa. Noul VW Jetta se aliniază noii imagini de marcă, etalând un caracter echilibrat şi sobru.

Chiar dacă foarte multă lume va zice că noul VW Jetta nu este altceva decât un Passat mai mic, sau anumite elemente sunt preluate de la verişorii noii maşini, strict în ceea ce priveşte modelul Jetta putem vorbi despre o altă maşină.

Diferenţele stilistice faţă de generaţia anterioară sunt clare şi bine definite, din punct de vedere proporţional noul VW Jetta este mult mai echilibrată, reuşindu-se să se creeze o imagine puternică, sobră, dar în acelaşi timp dinamică. Aceste lucruri au fost posibile datorită unor artificii de design sau mai bine zis anumitor linii şi suprafeţe, începând cu partea frontală şi terminând cu spatele maşinii.

Din faţă, noul VW Jetta se încadrează perfect, prea perfect în imaginea şi identitatea de marcă. ADN-ul noilor generaţii de modele VW fiind foarte vizibil. Astfel, regăsim noua grilă a radiatorului şi priza de aer frontală, ceea ce face ca asemănarea cu noul VW Passat să fie izbitoare.

Din profil, VW Jetta pare impunătoare datorită unor suprafeţe special gândite pentru a crea acestă impresie. Este vorba de linia mediană, unde se întâlnesc două suprafeţe, una foarte uşor concavă, iar cealaltă foarte uşor convexă.

Din punct de vedere dimensional, noul model al constructorului german a crescut. Vorbim de o creştere de nouă centimetri faţă de generaţia pe care o înlocuieşte, ceea ce se traduce, în mărirea spaţiului pentru picioare pentru ocupanţii locului din spate sau, mai bine zis, o creştere a confortului general.

Plafonul este un pic mai coborât în comparaţie cu, deja, vechiul model Jetta, dar cu toate acestea, spaţiul la nivelul capului este mai mult decât suficient.

Ceea ce iese în evidenţă la spatele maşinii este asemănarea foarte mare a blocurilor optice cu cele din gama modelelor Audi. Oficialii VW susţin că sunt diferite, dar diferenţe sunt atât de subtile încât nu se poate face o diferenţiere clară. Întrebaţi de acest aspect, cei răspunzători pentru cum arată noul VW Jetta au răspuns că a existat o serie de variante ale stopurilor, dar într-un final s-a optat pentru acest design.

În afară de stopuri, mai iese în evidenţă aerul robust al spatelui, graţie liniilor de pe spoilerul spate, dar şi a poziţionării mai ridicate a numărului de înmatriculare, totul fiind bine integrat în imaginea de marcă.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.