Insignia & Avensis vs. concurenţa – Ep.2: EXTERIORUL

Autor: Oraan Mărculescu 29 ian. 2009 Teste comparative

VEZI TOATE CAPITOLELE TESTULUI COMPARATIV INSIGNIA ŞI AVENSIS VS. CONCURENŢA

Din punct de vedere estetic, concurenţa este foarte puternică şi majoritatea produselor care aspiră să îşi ataşeze eticheta premium la imaginea de marcă vin cu designuri foarte interesante.

Volkswagen Passat CC - FarCel mai atractiv din punct de vedere estetic, dar şi cel mai puţin neatractiv financiar (veţi vedea la capitolul buget) este Volkswagen Passat CC. care are în mânecă trucuri din pachetul de cărţi premium. Liniile foarte fluide, formele mult mai studiate şi privirea a la Volkswagen Scirocco nu au cum să te lase rece.

Opel Insignia -  faruriOpel Insignia răspunde la "privirea ştrengărească" a lui Passat CC cu faruri cu reţea de LED-uri în formă de bumerang şi o grilă mare.

Privită din faţă, cea mai echilbrată maşină este Mazda6, care îmbină tuşele atractive cu farurile mari şi alungite fără a da însă impresia de masivitate.

Modelul cu care Mazda6 împarte un ADN comun, Ford Mondeo, este veteranul testului, dar se "ţine încă bine" şi, pus lângă oricare dintre cele 7 maşini, nu va arăta depăşit. Designul kinetic este încă destul de actual şi atractiv şi contemporaneitatea este atributul grilei şi a farurilor mari.

Acelaşi lucru îl reuşeşte şi Citroen C5, model care, în ciuda masivităţii, are o formă foarte fluentă şi elegantă a părţii frontale, cu faruri mari adaptive şi calandrul deosebit de elegant.

Toyota Avensis - grilaToyota Avensis nu excelează la expresiivitate în partea frontală, farurile mari şi suprafeţele făcute parcă numai din echer nu îţi spun prea multe, modelul neieşind în evidenţă prin parcările în care am poposit, chiar dacă era singurul din România. În schimb, inspiră robusteţe prin sigla mare şi grila proeminentă. În acelaşi ton am putea vorbi şi despre Honda Accord, un model încruntat, care hiperbolizează detaliile vechiului Honda Accord.

Renault Laguna - farDintre cele 8, modelul care ne-a atras cel mai puţin privirile este Renault Laguna, poate pentru că există deja foarte multe pe şosele sau pentru că francezii nu au vrut să iasă prea mult în evidenţă. Este de apreciat că Renault Laguna, deşi este un etalon de siguranţă nu a prelungit excesiv consola frontală, vezi Opel Insignia şi Citroen C5.

De asemenea, Renault Laguna este foarte sigură pe pubicul ei şi rămâne fidelă unei grile mici, fără farurile cu LED-uri, mizând mai mult pe formă decât pe artificii sintetice.

Să vedem dacă, per ansamblu, există o unitate spate-faţă.

Pagini: 1 2 3

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide