8.500 preţ de start pentru o maşină care arată şi se comportă de mult mai mult

Autor: Alexandru Banu 19 iul. 2017 Test drive

Dinamic, maşina e peste parametrii optimi de siguranţă. Nu trage de ea ca dementul pe viraje pentru că nu este concepută pentru aşa ceva. Este o prostie să crezi că mergi la raliu cu ea sau să aştepţi de la motor şi cutia manuală suta în 7 secunde. Şi a propos de cutia manuală în 5 trepte, nimic nu se compară cu bărbăţia pe care o manifeşti când eşti 100% în control pe rapoarte. Trecem rapid peste acest capitol incompatibil cu acest tip de maşină şi cu ofertă din piaţă în banii ăştia.

Ne-a plăcut foarte mult uşurinţa în exploatare. Deşi totul este digital şi cu ecran de control pentru multimedia şi setări ale maşinii, accesul la meniu şi utilităţi e chiar la un clik-apăsare. Iar dacă ai iPhone, nu te mai dai jos din maşină. Sincronizarea şi mirroring-ul cu telefonul tău preţios Apple e genială – de la contacte şi mesaje (pe care ţi le citeşte un “băiat”) la indicaţiile de orientare din Google Maps. Muzica porneşte şi ea la cheie, toată lumea din maşină e fericită. Nu despre asta e vorba când conduci şi când scopul final al drumului e să ajungi relaxat la final?

Un mare-foarte mare-enorm plus pentru instalaţia de climatizare. Face rece ca la nebuni. În sesnul ultrapozitiv al cuvintelor. E mult mai uşor să încălzeşti atmosfera decât s-o răceşti. Viceversa…mult mai greu. Preferăm o maşină care să facă Polul Sud înăuntru, decât una care te ia cu binişorul. Rar am văzut maşină atât de agresivă pe 16 grade Celsius. Nu-ţi convine, mai urci temperatura. La altele testate, d’abia am simţit o briză uşoară la aceeaşi temperatură.  

Am ajuns la “începutul” testului şi încheiem cu primul capitol – design-ul. Avem atât de spus – ce Citroen e asta, că arată foarte bine? E noul C-Elysee. Două persoane ne-au întrebat în 3 zile, o rată bună de mirare şi de uluire.

Drumul e lung şi tare aş vrea să mai merg cu maşina asta – asta e concluzia după nişte sute bune de kilometri cu noul Citroen. Poziţia în scaune e neaşteptat de bună şi nu simţi că te întrebuinţezi deloc la “manşa” lui C-Elysee. Nu ăsta e scopul unui om normal care caută o maşină decentă? Şi pentru că nu suntem genul de oameni care mângâie plasticul şi nu avem nici alte fetişuri, recomadăm C-Elysee-ul oricărui om care a învăţat că viaţa nu înseamnă nici 500 de cai, nici un sprint între semafoare  şi nici un entuziasm extrem care nu ţine mai mult de două săptămâni de la cumpărare. Unde mai pui garanţia de 4 ani cu maximum 100.000 de km (de două ori peste media de km parcurşi într-un an).

GALERIE FOTO CITROEN C-ELYSEE (+FIŞĂ TEHNICĂ, DOTĂRI MODEL DE TEST)

 

Pagini: 1 2

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide