Am condus noul Jaguar XJ în România

Autor: Baltateanu Dragos acum 9 ani Test drive

La drum, prima senzaţie este că suspensia este
prea rigidă pentru un automobil din această clasă
. Mai
ales peste denivelări mici, o serie de vibraţii neplăcute sunt
transmise direct în habitaclu. A fost un element care m-a deranjat
de mai multe ori de-a lungul testului, în ciuda unei ţinute de
drum, de altfel, impecabile. Însă, cu cât am petrecut mai mult timp
la bordul Jaguarului, acest element a trecut în planul doi,
confortul fiind excelent pentru toţi pasagerii unui XJ. Nu există
însă posibilitatea de a schimba electronic setările suspensiei ca
la alte modele ale concurenţei. Impresionează însă direcţia. Uşoară
ca feeling dar incredibil de precisă, îţi dă senzaţia că XJ-ul
aproape îţi citeşte gândurile când vine vorba de schimbări de
direcţie. Jaguarul este şi un automobil care are grija de cel de la
volan, nu doar de pasageri. O putem clasa alături de Maserati
Quattroporte şi Porsche Panamera prin prisma faptului că este o
limuzină de lux cu suflet sportiv şi nu doar o navetă de lux pentru
un VIP ce călătoreşte confortabil pe bancheta din spate.

Mai rămâne doar chestiunea preţului. Preţul de
listă al modelului nostru Jaguar XJ 3.0 SWB Portofolio este de
74.900 euro. Se adaugă o listă de opţionale de aproape 7.000 euro
din care enumerăm doar sistemul audio Bowers&Wilkins cu hard
disk şi 20 de difuzoare din care două subwoofere.

Preţul total al modelului testat este 97.217 euro (TVA
inclus).

Pagini: 1 2 3



Comentarii
Inchide