Am testat noul Hyundai Veloster în România

Autor: Dan Vache acum 11 ani Test drive

Se spune că design-ul din interiorul lui Hyundai
Veloster a fost inspirat din „universul moto”,
însă nu
este ceva nou, acest lucru fiind întâlnit şi la Nissan Juke sau
Chevrolet Aveo. Câteva dintre elementele inspirate de la
supersportivele pe două roţi sunt: consola centrală care are forma
unui rezervor, gurile de ventilaţie din centru şi mânerele din
interior ale uşilor. Acestea, împreună cu pedalierul din
aluminiu, volanul şi schimbătorul din piele,
contribuie la
un aer sportiv.

În faţă, spaţiul este generos atât la cap cât
şi la picioare, chiar şi pentru cei cu o înălţime de peste 1.85
metri. În schimb, pe bancheta din spate, persoanele mai înalte de
1.65 metri nu se vor putea chiar bucura de un aşa zis comfort. Se
pare că din cauza design-ului exterior, Veloster face
compromisuri în privinţa spaţiului interior.

Accesul pe cea de a treia uşă este, din nou, o problemă
pentru cei cu o înălţime peste medie.
Portiera este mai
mică decât la un hatchback normal şi de aceea pasagerii din spate
vor trebui să depună mai mult efort şi atenţie pentru a intra şi
ieşi din maşină. Partea bună este că cei din faţă nu vor mai fi
deranjaţi la intrarea persoanelor pe bancheta din spate, cum se
întâmplă la un coupe normal.

Majoritatea plasticului din interior este tare, însă cel al
planşei de bord are o textură care îţi lasă o impresie bună.
Butoanele sunt mari, uşor de accesat, iar ecranele sunt
lizibile.

Chiar dacă este un hot-hatch, Veloster nu duce lipsă de
spaţii de depozitare.
Acestea se găsesc pe uşi, la baza
consolei centrale şi chiar pe bancheta din spate, unde pot fi
depozitate lejer două pahare împreună cu alte obiecte mai mici.

Poziţia de conducere este joasă, sportivă, iar
scaunele bine profilate îţi oferă o susţinere laterală numai bună
pentru a aborda curbele la viteze mari.

Portbagajul lui Veloster oferă un spaţiu util de 320
litri,
fiind chiar mai mare decât la VW Scirocco (292
litri). Hayonul care se deschide aproape de la jumătatea plafonului
şi are o gura de încărcare ce facilitează introducerea unor obiecte
mai voluminoase.

Pagini: 1 2 3 4




Comentarii
Inchide