Fiat Croma – test promotor.ro

Autor: Cosmin Iordache 25 mart. 2009 Test drive

VEZI TOATE FAMILISTELE DIN TESTUL PROMOTOR.RO

Fiat Croma - lateralO dată îmbarcat cu bagaje şi familie, constaţi cât de plăcut trage motorul şi faptul că are un răspuns vioi în turaţii joase. Chiar nu trebuie să urci mult în ture pentru a simţi că te mişti şi rar ajungi la 3.000 rpm. Nu o să ai parte de senzaţii sportive şi poţi să numeri până la 9,6 în timpul unei acceleraţii viguroase – atâtea secunde durează să atingi 100 km/h de pe loc.

În schimb, caroseria înălţată şi suspensia moale se simt şi subvirarea ridică două degete şi spune prezent pe curbele în care te avânţi cu entuziasm. Pe drum drept, chiar şi cu denivelări, suspensia filtrează gropile aproape excelent şi familia nu va protesta la incursiunile prin gropi. Totuşi, nu se recomandă exagerarea cu denivelările, Croma nu este nici măcar crossover.

Fiat Croma - lateral fataLa capitoul rafinament al motorului şi confort auditiv, propulsorul 1.9 Multijet de 150 CP nu se dovedeşte prea gălăgios, dar nu îl vei confunda în niciun caz cu unul pe benzină, ronţăitul său fiind imediat reconoscibil.

Zgomotele la vânt sunt destul de bine atenuate, iar melomanii vor considera că sunt magistral acoperite de excelentul sistem audio Interscope.

Direcţia este aşa cum Fiat ne-a obişnuit, moale, dar pentru o maşină în care confortul primează, oferă destul feedback. Cutia e precisă, dar pentru unii poate avea are acel feeling de vehicul comercial, din cauza schimbătorului plasat destul de sus.

Vizibilitatea este destul de bună, dar recomandăm cu căldură senzorii de parcare, pentru că, din cauza fundului mare, manevrele de parcare cu spatele necesită multă atenţie, iar cu gabaritul nu te acomodezi prea uşor.

Fiind un model diesel, acesta ar trebui să fie şi economic.

Să vedem cât consumă şi cât costă Fiat Croma.

Pagini: 1 2 3

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide