Ford S-Max facelift – test în România

Autor: Dan Vache acum 10 ani Test drive

Diferenţele dintre modelul precedent şi cel actual se pot
observa mai mult din faţă, unde o parte din elementele de design
sunt împrumutate de la noul model C-Max, ce păstrează
aceeaşi formă trapezoidala a grilei.
Blocurile optice au
acum o formă mai atrăgătoare, iar grila pe culoarea negru
lucios îi dă un plus de calitate premium.
După cum aţi
observat din imagini, luminile de zi prevăzute cu LED-uri, din
păcate, lipsesc din modelul de test, acestea putând fi comandate
opţional sau standard în echiparea Titanium S. Nu puteau lipsi
lămpile de ceaţă, care au rămas neschimbate, fiind elementul
distinctiv pentru acest monovolum.

Prizele pe lateral, linia plafonului care coboara uşor
spre pe spate accentuează silueta sportivă,
iar stopurile
cu LED-uri prin forma nouă, deosebită, adaugă câteva puncte în plus
la dinamism. Accesul în habitaclu este facil,
portierele lui S-Max oferindu-ţi o deschidere largă, iar după ce
te-ai aşezat în scaunele bine profilate, ai parte de un
spaţiu destul de mare,
atât în faţă cât şi în spate, unde
o persoană de peste 1.80 metri nu ar suferi de lipsa spaţiului la
genunchi şi la cap. Problema ar fi pentru pasagerii de pe al
treilea rând de scaune, unde plafonul mai coboară cu câţiva
centimetri, iar asta ar duce la un spaţiu mai restrâns.

Interiorul se prezintă destul de bine, spaţii de
depozitare cât vezi cu ochii,
comenzile sunt bine
poziţionate şi uşor de accesat, volanul multifuncţional
îmbrăcat în piele
oferă o priză foarte bună, iar
frâna de mână, care acum poate fi comandată şi
electronic, aduce aminte de manşa unui avion.
Toate aceste lucruri îţi oferă comfortul şi plăcerea de a şofa la
drumuri lungi cu familia.

Pentru a te bucura de un spaţiu destul de mare, scaunele de pe
al doilea şi chiar de pe al treilea rând, pot fi manipulate foarte
uşor, şi asta în funcţie de momentele fiecărui ocupant.
Volumul portbagajului oferă o capacitate de 854
litri
, iar cu cele trei scaune rabatate, se ajunge la un
volum util de 2.100 litri. Extrem de mult, şi asta
e bine pentru un monovolum cu valenţe sportive.

Cu toate că oglinzile retrovizoare oferă o vizibilitate foarte
bună, totuşi aş recomanda senzorii de parcare, care nu sunt
standard, ţinând cont de dimensiunile maşinii: 4.772 metri
lungime şi 1.884 metri lăţime.

Prima generaţie de Ford S-Max s-a lansat în
2006
şi a fost primul model din gama Ford care a adoptat
curentul kinetic. Datorită design-ului sportiv, tehnologiei şi
siguranţei pe care o oferea pasagerilor, acesta a fost apreciat de
specialişti, iar asta l-a făcut să câştige premiul de
„Maşina Anului 2007”.

Pentru 2010, Ford S-Max se prezinta într-o formă mai
modernă, iar asta se poate vedea destul de uşor la exterior,
începând cu partea frontală care are acum o înfăţişare mai
agresivă şi mai sportivă,
accentuată de poziţiile
cu LED-uri
, o gamă eficientă de motorizări şi tehnologii
de ultimă generaţie, ce asigură confort şi
siguranţa
atât şoferului cât şi pasagerilor.

Acum cu noul look, Ford S-Max va atrage, cu siguranţă,
cuplurile tinere,
care au unul sau doi copii, şi care pun
preţ pe aspect şi sportivitate.

Pagini: 1 2 3



Comentarii
Inchide