Am testat noul Citroen C-Elysee, berlina low-cost a francezilor de la Citroen

Autor: Oraan Mărculescu acum 8 ani Test in premiera

În concluzie, Citroen C-Elysee reprezintă o opţiune viabilă pentru clienţii interesaţi de achiziţionarea unei berline care să arate bine, dar care să şi slujească nevoile unei familii. Modul în care a fost gândită compartimentarea interiorului, precum şi dimensiunile generoase ale portbagajului o recomandă ca o alegere bună în cazul deplasărilor lungi sau al concediilor.

Mai mult, C-Elysee va oferi atât şoferului, cât şi pasagerilor condiţii bune de confort şi siguranţă, exact ceea ce se doreşte de la o asemenea maşină, mai ales când printre pasageri se numără şi copii. Nici în oraş C-Elysee nu va dezamăgi, uşurinţa cu care se conduce şi agerimea de care dă dovadă în trafic impresionând plăcut.

 

Totuşi, lăsând la o parte look-ul reuşit şi caracterul practic, unii ar putea considera dezavantajoase finisajele de la interior şi calitatea low-cost a materialelor, la care se mai adaugă zgomotele aerodinamice la viteze mari, care se resimt cam tare în habitaclu.

 

În ceea ce priveşte preţurile, C-Elysee vine cu un pachet atractiv, cu un preţ de pornire în România de 10.900 de euro pentru versiunea Attraction 1,2i, cu motor de 75 CP şi cutie de viteze manuală

Versiunile testate în Spania sunt oferite în România cu preţuri de la 12.990 euro pentru 1.6 VTi, respectiv de la 13.900 euro pentru 1.6 HDi, dar C-Elysee devine şi mai atractiv datorită discountului de 1.300 euro (vezi aici preţurile şi echipările lui Citroen C-Elysee).

În concluzie, dacă luăm în considerare designul plăcut al maşinii şi nivelul practic foarte bun pentru un sedan compact, alături de nivelul de echipare suficient de bogat, Citroen C-Elysee consider că este oferit la preţuri foarte competitive la ora actuală şi care explică, în parte, compromisul făcut la nivelul materialelor interiorului.

Pagini: 1 2 3

Citește și...


Comentarii
Inchide