Premiera  Cel mai aşteptat test: noul Porsche Cayenne

Porsche a reuşit din nou. Noul Cayenne arată senzaţional, are cel mai reuşit interior de SUV din lume şi se comportă ca o adevărată maşină sport. Totuşi, Cayenne nu este încă SUV-ul perfect. Primul test, în direct din Grecia, cu noul Cayenne S.

Să fim serioşi. Cui nu-i place o maşină frumoasă? Şi să mai fim serioşi o dată. Cui nu-i place ca maşina asta frumoasă să aibă şi câteva sute de cai sub capota? Şi dacă se poate să stea pe drum la fel ca o maşină de Formula 1. Şi să facă două secunde până la 100.

Dar, dacă vei găsi această maşină perfectă, sigur se vor găsi unii care să comenteze ceva de design. Asta se va întâmpla în anii ce vor urma cu acest nou Porsche Cayenne, care, cred eu, va fi supus criticilor de design chiar şi peste cinci generaţii.

Noul Porsche Cayenne, testat in premiera de Promotor in Grecia

270.000 de clienţi au trecut peste "complexul Porsche" care spune că un Porsche trebuie să fie un 911 şi au cumpărat fosta generaţie de Cayenne, înainte şi după facelift. Oficialii Porsche sunt mulţumiţi de acest rezultat dar nu trebuie să uitaţi ca primul Cayenne a însemnat mai mult decât cifre bune.

Datorită lui, Porsche a putut să îşi deschidă reprezentanţe în locaţii unde vânzările modelelor clasice ale mărcii erau pe linie moartă. Şi mă gândesc în special la Orientul Mijlociu, Rusia şi China. Şi astfel, datorită lui Cayenne au început să se vândă şi celelalte modele ale mărcii deci importanţa acestui SUV extravagant este mult mai mare pentru Porsche decât puteţi crede.

Designul noului Porsche Cayenne este mai Porsche ca niciodata

Extravagant sau nu, noul Cayenne este speranţa lui Porsche în aceste vremuri de criză. Practic, cinci motorizări sunt disponibile încă de la start, incluzând aici diesel-ul şi versiunea hibridă. Oficialii mărcii speră astfel ca volumul de vânzări reuşit de fostul model, 35.000 unităţi pe an, să fie atins şi de noul model. În România volumul anual de vânzări Porsche înseamnă sub 100 de unităţi, dar din acestea, în 2010, este de aşteptat ca mai mult de jumătate să fie asigurat de vânzările lui Cayenne.

Revenind la acesta, noua generaţie este mai Porsche ca niciodată. Aripile bombate sunt mai sexy ca niciodată, faţa "fără grilă" a primit prize de aer care par capabile să aspire şi Casa Poporului şi toate versiunile au primit evacuări generoase capabile să scuipe bucăţi importante din Casa Poporului. Maşina a crescut în lungime pentru că a fost nevoie să se mărească ampatamentul pentru a putea fi oferit mai mult spaţiu în interior, în special pentru pasagerii din spate.

Singura critica pentru Porsche Cayenne: forma stopurilor

Pentru că tot vorbim despre "spate", el este cel care va primi cele mai multe critici. Asta desigur, datorită stopurilor cu o formă destul de coreană, ce-i drept. Într-adevăr, stopurile nu arată la fel de spectaculos ca faţa maşinii, dar acest lucru se schimbă atunci când stopurile sunt aprinse. Iluminarea cu led-uri este spectaculoasă pentru stopuri şi îţi fură atenţia de la forma ciudată a blocurilor optice.

Oricum, Cayenne nu a fost niciodată SUV-ul cu design perfect şi am descoperit că este chiar mai spectaculos ca maşina asta să aibă şi ceva urât sau de criticat în designul său. Pentru că aşa îi stă bine unei bestii. Să deranjeze cu ceva. Ghrrrr! Ya.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.