Premiera  Cel mai aşteptat test: noul Porsche Cayenne

Porsche a reuşit din nou. Noul Cayenne arată senzaţional, are cel mai reuşit interior de SUV din lume şi se comportă ca o adevărată maşină sport. Totuşi, Cayenne nu este încă SUV-ul perfect. Primul test, în direct din Grecia, cu noul Cayenne S.

La interior, noul Cayenne este una din cele mai frumoasă maşini lansate anul acesta şi momentan a devenit SUV-ul cu cel mai spectaculos interior din lume. Designul este inspirat puternic de Panamera, iar finisarea şi materialele folosite sunt şi ele la nivelul limuzinei Porsche.

Momentan, noul Porsche Cayenne are cel mai spectaculos interior intre SUV-uri

Totul este construit în jurul şoferului, şi arată atât de modern încât pot spune fără reţineri că X5, ML şi RRS au interioare din epoca de piatră. Nu chiar, dar pe aproape. În standard, toate modelele vin echipate cu tapiţerie din piele parţială pentru scaune, dar dacă se optează pentru echiparea completă în piele (standard pentru versiunea Turbo), tot interiorul va fi acoperit cu piele şi vei fi tentat la propriu să începi să numeri bucăţile din habitaclu care NU sunt îmbrăcate în piele.

Desigur, acesta este momentul în care începi să adaugi opţionale pentru interiorul tău fabulos de Cayenne. Tapiţeria din piele completă, care aduce acest minunat material pe tot bordul şi chiar şi în buzunarele uşilor laterale costă, în funcţie de felul de piele şi de versiunea pe care o comanzi, între 3.309 şi 5.154 euro.

Optionalele lui Porsche Cayenne raman foarte scumpe

Pentru o ambianţă corespunzătoare mai trebuie să adaugi pe lista ta minunată şi emblema Porsche inscripţionată pe tetierele faţă-spate - 418 euro şi plafonul îmbrăcat în Alcantara, un must have dacă vrei ca maşina să arate cu adevărat premium - 2.067 euro.

Unul dintre lucrurile de care se vor bucura cel mai mult posesorii noului Cayenne este volanul. În sfârşit Porsche a renunţat la volanul de camion (diametru foarte mare) montat pe vechea generaţie şi există acum o gamă de volane care pot fi comandate, dar toate au un singur numitor comun - dimensiune mică şi sportivitate.

Foarte important, pentru cei care vor dori să piloteze maşina nu doar să o conducă, trebuie comandat volanul sport în trei spiţe, cu padele din aluminiu amplasate în spatele volanului, care costă extra 462 euro. Atenţie, volanul în teri spiţe, cu comenzi pe braţe, costă 541 de euro dar vine cu butoane pentru schimbarea manuală a treptelor.

Volanul cu padele este îmbrăcat în aluminiu şi piele iar padelele (stânga minus, dreapta plus) au o dimensiune generoasă pentru a putea fi acţionate şi în situaţiile limită şi un feeling foarte plăcut la atingere deoarece sunt construite din aluminiu. Şi evident arată FANTASTIC.

Oferta variata de sisteme audio premium

Tot fantastic este şi sistemul audio de top, Burmester, cu 16 difuzoare, 16 canale şi o putere maximă de peste 1000 watt. Dezvoltat special pentru Cayenne, acest sistem sună foarte aproape de cum sună un Bang and Olufsen din noul A8. Claritatea şi calitatea redării sunetului sunt perfecte şi nu există nici un fel de vibraţie în interior chiar şi atunci când volumul sistemului este impresionant de ridicat.

Totul vine cu un preţ însă. Sistemul Burmester costă 3.653 euro pentru un Turbo şi 4.909 euro pentru orice altă echipare. Mai există o variantă de sistem audio premium care poate fi comandată, Bose, cu 14 difuzoare, pe nouă canale, cu putere maximă de 200 waţi, cu un preţ de 1.396 euro. În standard este oferit un sistem audio cu 10 difuzoare, de 100 watt putere maximă. Sistemul Bose este standard pentru versiunea Turbo.

Pozitia de condus din noul Porsche Cayenne este una dintre cele mai sportive

Poziţia de conducere este în continuare sportivă, adică joasă şi cât se poate de corectă ergonomic vorbind. Acesta era un atu şi al fostei generaţii şi lucrurile au rămas neschimbate. Practic, doar RRS a rămas acum în liga celor mari cu o poziţie de conducere înaltă şi lipsită de confort.

Spaţiul interior pentru locurile din faţă este identic cu cel al generaţiei precedente dar a fost crescut pentru pasagerii care vor călători în spate. Acest lucru a fost posibil datorită măririi ampatamentului cu patru centimetri, plus unei noi îmbunătăţiri aduse banchetei din spate care acum poate culisa longitudinal pe o distanţă de 16 centimetri, mărind spaţiul destinat genunchilor.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.