Ford Transit – a cincea stagiune

Autor: Constantin Ciobanu acum 9 ani Test in premiera

Este produs la fabrica de motoare Ford de la Dagenham din Marea Britanie şi la facilitatea mixtă Ford – Otosan de la Inönü, Turcia, noul motor diesel alimentează modele Transit cu tracţiune faţă, spate şi integrală. Noul Transit cu tracţiune faţă este disponibil cu 100, 125 sau 140 CP, iar versiunea cu tracţiune spate oferă până la 155 CP. Practic putem vorbi de o unitate nouă când ne referim la acest 2.2 Duratorq TDCi. A scăzut raportul de compresie de la 17.5:1 la 15.5:1 pentru a permite montarea unui sistem de injecţie cu presiune superioară. Nou sistem de injecţie cu rampă comună are o presiune de injecţie de 1.800 bar. Pentru a reduce consumul de carburant Transit plusează cu o serie de sisteme.

Smart Regenerative Charging – această funcţie sporeşte puterea alternatorului când Transit frânează sau reduce viteza. Deoarece converteşte energia cinetică a vehiculului în energie electrică, reduce forţa de frânare a alternatorului asupra motorului în condiţii de accelerare sau croazieră, economisind combustibil. Sistemul Ford Advanced Battery Management – monitorizează în mod continuu starea de încărcare a bateriei şi, când nivelele de încărcare sunt peste 80%, decuplează alternatorul pentru a reduce sarcina motorului. Împreună cu funcţia Smart Regenerative Charging, acest sistem este standard pe majoritatea versiunilor 2012 Transit. Cine doreşte un Transit „verde” poate opta pentru pachetul Ford ECO. Acesta include opţiunea Auto-Start-Stop dezactivabilă şi o funcţie Speed Limiter de 110km/h, disponibilă cu majoritatea combinaţiilor de propulsoare.

Versiuni

Van (trei ampatamente, patru lungimi generale, trei înălţimi ale plafonului, volume de sarcină de la 6,5 la 14,3 metri cubi şi mase brute ale vehiculelor de la 2,5 la 4,6 tone).

Kombi/Tourneo (trei ampatamente, trei înălţimi ale plafonului, cu capacitate pe scaune de la 2 la 9).

Bus (cu capacitate pe scaune de la 13 la 17)

Single Cab (trei ampatamente, plus o versiune cu cadru extins; cu şi fără platformă de încărcare; roţi spate simple şi duble în funcţie de versiune şi sarcina utilă; mase brute ale vehiculelor de la 3,0 la 4,6 tone)

Double Cab (două ampatamente, plus o versiune cu cadru extins; cu şi fără platformă de încărcare; roţi spate simple şi duble în funcţie de versiune şi sarcina utilă; mase brute ale vehiculelor de la 3,0 la 4,6 tone)

Pagini: 1 2 3 4

Citește și...


Comentarii
Inchide