Noul Mercedes Benz Vito/ Viano - test în premieră

Am plecat până la Hamburg pentru a testa modelele restilizate din gama comercială Mercedes, Vito şi Viano, şi am descoperit la faţa locului modele noi şi nu un facelift.

Noul Mercedes Benz Vito/ Viano - test în premieră Noul Mercedes Benz Vito/ Viano - test în premieră

Surprinzător, sau poate nu, prin alte părţi ale lumii se înregistrează creştere economică. Firesc, în aceste condiţii încep să se învârtă roţile unui angrenaj. Comparativ cu prima jumătate a anului 2009, în 2010 vorbim de o creştere cu 50% a vânzărilor de Vito şi Viano, la nivel mondial, de la 70.705 unităţi în 2009 la 106.048 în 2010.

În Europa vorbim de o creştere de 39% a vânzărilor, în timp ce lideri sunt cei din America de Sud cu o creştere de 51%. Această creştere este susţinută şi de intrarea pe piaţa nord americană a diviziei Mercedes de vehicule comerciale.

În aceste condiţii Mercedes raportează un profit în prima jumătate a anului 2010 de 191 milioane euro, asta în condiţiile în care anul trecut în prima jumătate a anului înregistra pierderi de 101 milioane euro.

O stare de sănătate care se treduce prin lansarea unei noi generaţii Vito/ Viano şi nu a unui facelift aşa cum poate fi considerat. Chiar dacă la exterior modificările sunt aproape inexistente, sub caroserii se ascund multe lucruri noi.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.