Noul Mercedes Benz Vito/ Viano – test în premieră

Autor: Constantin Ciobanu 14 sept. 2010 Test in premiera

În privinţa designului exterior nu sunt prea multe de
povestit. Noul Vito este o evoluţie discretă a designului vechii
generaţii. Modificările aduse părţii frontale sunt inspirate de la
divizia auto. Au fost redesenate grupurile optice faţă, acestea
sunt disponibile în diverse configuraţii care includ Bi-xenon,
lumini de rulat pe timp de zi cu LED, cornering lights, sistem de
ajustare dinamică a luminii (Add-Light) şi dispozitiv de spălare a
farurilor.

Funcţia „cornering light” este activă până la 70
km/h, iar Add-Light este activ între 40 km/h şi 70 km/h
. A
fost uşor redesenată şi bara faţă, oglinzile laterale sunt mai mari
pentru o vizibilitate mai bună. La exterior un ochi avizat probabil
va remarca şi micşorarea spaţiilor dintre panourile caroseriei.

Sunt trei versiuni de bază care pot fi carosate în funcţie de
necesităţi: Compact – lungime 4.763 mm, ampatament 3.200
mm, Lung – lungime 5.008 mm, ampatament 3.200 mm, Extra-Lung –
lungime 5.238 mm, ampatament 3.430 mm
.

La interior sunt modificări minore, de la redesenarea unor
butoane, upgrade al unităţii audio, lărgirea gamei de culori dar şi
posibilitatea de a alege dintr-o gamă mai bogată de materiale
pentru interior.

Habitaclul lui Vito a rămas orientat spre eficienţă şi ergonomie
în munca de zi cu zi. Pentru că Vito se doreşte o unealtă. A
devenit mai prietenos cu cel de la volan, a devenit mai silenţios,
evident mai silenţios, mult mai silenţios. Să nu vă imaginaţi că
s-a transformat în clasa S peste noapte, poate un S al vehiculelor
comerciale uşoare.

Zgomotele provenite de la suspensie sunt mult atenuate. În
funcţie de versiunea de caroserie şi echipare sistemul de frânare
este mai relaxat sau mai solicitat.

Pagini: 1 2 3 4

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide