Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi 160 Cosmo

Autor: Andrei Nan acum 11 ani Test in premiera

Stil marcant la un pret foarte bunÎn ciuda faptului că Opel Insignia reprezintă o mare schimbare în filosofia Opel, şi în cazul lui Insignia Sports Tourer factorul preţ şi-a păstrat o particularitate: accesibil.

Cea mai ieftină versiune Opel Insignia Sports Tourer (în versiunea Base şi cu motorizarea pe benzină de 1,6 litri şi 115 CP) costă 20.250 euro. Însă, pe o asemenea caroserie, este de preferat motorizarea diesel  – iar cea mai ieftină versiune 2,0 CDTi (110 CP) costă 22.250 euro. Veţi spune că distanţa până la 160 CP, cutie automată şi nivel de echipare Cosmo este de peste 5.000 euro – şi veţi greşi.

Versiunea de bază a lui Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi 160 costă puţin peste bariera de 25.000 euro, în condiţiile unei echipări standard foarte bogate (VEZI AICI), care, pe modelele concurente, ar duce la o sumă de 30.000 de euro sau chiar peste. Maşina de test, însă, ajungea la puţin peste 35.000 euro, fiind în echipare Cosmo şi beneficiind de câteva pachete opţionale de mare lux – după cum se poate vedea AICI.

Consumul este moderatPractic, pentru acest preţ am avut privilegiul de a petrece câteva zile cu un automobil considerat foarte frumos, cu un interior foarte plăcut şi suficient de pragmatic, care se pretează mai mult la un stil de conducere relaxat decât nervos şi care avea un nivel de dotare extrem de luxos, la cote de limuzine de clasă mare din categoria premium (care costă aproape dublu).

Consumul înregistrat de-a lungul a câteva zile la bordul lui Insignia Sports Tourer, cu acest motor cuplat la cutia de viteze automată, nu a fost de 6,9 litri/100 km (valoarea teoretică avansată de constructor), ci de 7,4 litri/100 km. Diferenţa de 0,5 litri/100 km este foarte mică, mai ales dacă iau în considerare faptul că nu am abordat un stil economic de conducere – deşi, recunosc, maşina în sine mi-a indus ideea că nu are rost să mă grăbesc…

Pretentii de lux, acceptabile ca pretDin punctul meu de vedere, Opel Insignia Sports Tourer este o maşină diferită în peisajul auto, destinată clar amatorilor de individualism, care, totuşi, se uită la preţ şi nu aruncă banii în vânt. Versiunea din test este indicată mai mult celor care nu caută adrenalina în şofatul sportiv şi pentru care un astfel de break este mai mult o expresie a stilului de viaţă diferit (iar publicul feminin este clar vizat de această maşină cu stil).

În concluzie, chiar dacă particula "Sports" nu este un atribut forte al lui Opel Insignia Sports Tourer, vorbim de o ofertă excelentă în acest moment pe piaţa auto. Şi poate vă ajută să ştiţi că, în Europa, versiunea Sports Tourer reprezintă aproape jumătate din volumul de vânzări al familiei Opel Insignia. Semn că e o maşină gândită pentru clienţii emancipaţi.

PARTICIPĂ LA CONCURSUL OPEL INSIGNIA!

Pagini: 1 2 3



Comentarii
Inchide