Primul test cu Ferrari GT California!

Autor: Constantin Ciobanu acum 11 ani Test in premiera

Touchscreen si hard-disk de 30 GBInteriorul este extrem de bine finisat, şi asta poate părea firesc, în schimb italienii nu au fost niciodată renumiţi pentru rigoarea acordată detaliilor de fabricaţie. De aceea Ferrari GT California este pe undeva o reuşită atât din punct de vedere al materialelor, cât şi al asamblării.

Maşina primită în test drive avea deja 3.000 km şi trecuse prin mâinile câtorva jurnalişti care nu au avut nici o secundă intenţia de a o menaja, cum de altfel nici eu nu am făcut-o. Volanul este impecabil, gros, cu o priză senzaţională, uşor teşit în partea de jos pentru un mai bun acces în maşină. Poziţia la volan este impecabilă, nu îi pot reproşa nimic. Poate ceva mai mult suport lateral din partea scaunelor nu ar fi stricat, dar posibilităţile de personalizare ale interiorului îţi dau acces şi la scaunele de la F430 Scuderia. Bani să fie.

Grija pentru detalii e exemplaraApropo de bani, preţul pentru Italia al versiunii de bază este de 179.000 euro.

Pe consola centrală se găseşte sistemul de navigaţie şi unitatea audio-video-foto, care, în premieră pentru un Ferrari, include şi funcţia touchscreen. Atât doar că unitatea care include şi un hard disk de 30GB este identic cu cel pe care-l găseşti într-un Dodge Nitro sau Caliber. Poate se putea umbla puţin la interfaţa grafică, se putea minţi într-un mod mai elegant. Ce-i drept, unitatea se achită onorabil de sarcinile sale.

Pe tunelul median, pe o mică punte metalică se află amplasate comenzile pentru acţionarea hardtop-ului şi a geamurilor laterale, dar şi a cutiei de viteze. Există trei butoane mari şi negre pentru funcţiile auto, mers înapoi şi launch control. Un alt atu este vizibilitatea extraordinară în toate direcţiile, inclusiv în oglinzile laterale – totuşi, ceva nevoie de acomodare cu dimensinile maşinii se impune, în special la manevrele în spaţii înguste, acolo unde trebuie să ghiceşti cam pe unde este botul maşinii.

Apropo, mai există două locuri în spate, ce-i drept ridicol de mici, dar azi am descoperit că pot găzdui un cameraman pe distanţe scurte, chiar şi în versiunea acoperită, totul până a cedat stomăcelul cameramanului şi a trebuit să trag pe dreapta. Motivul?

Pagini: 1 2 3

Citește și...


Comentarii
Inchide