Primul test cu noul BMW 120d

Toată lumea tinde să facă aprecieri de design în primele minute ale contactului cu o maşină. Personal, consider că subiectul este foarte delicat deoarece subiectivismul fiecăruia dintre noi poate aduce la masa discuţiilor adevăraţi monştrii care mai de care mai bine pus la punct în materie de design auto. Chiar şi aşa însă, lipsa de şarm poate fi fatală – vezi un SsangYong, o Lada, o maşină chinezească sau un Fiat Multipla…

Primul test cu noul BMW 120d Primul test cu noul BMW 120d

Nu este cazul noului BMW Seria 1. Este clar că maşina asta are personalitate deşi este una evoluată din prima generaţie a adevăratului model compact al celor de la BMW. Noile forme sunt desenate în spiritual actual al mărcii, proporţiile au fost păstrate şi nu uitaţi, maşina asta va arăta mereu uşor diferit de orice altceva din clasa sa, datorită tracţiunii spate care are nevoie de anumite proporţii pentru console şi mai ales partea din spate.


Pentru a ieşi din discuţiile legate de lipsa de personalizare, maşină-plictisitoare, acelaşi interior negru, anost şi gri, BMW oferă acum pachete de individualizare care îl vor face chiar şi pe MINI să pară plictisitor. Practic, cheltuind aproape 2.000 de euro transformaţi un Seria 1 într-o maşină cu aspect cool şi MINI-style - echiparea Urban sau una cu accente sportive - echiparea Sport. Ceea ce vedeţi aici în fotografii este un Urban garnisit cu toate opţionalele posibile şi imposibile. Desigur, pentru fiecare pachet în parte, anumite opţionale au un preţ special combinate cu pachetul deci de aceea o maşină 120d foarte echipată va costa 40.000 de euro şi nu 50.000. Sau mai mult…


Invariabil, ajungem la interior. La cum arată un interior echipat, pot afirma liniştit că Seria 3 este foarte învechită şi că acest interior de Seria 1 este cel mai reuşit interior din istoria clasei compacte. Materialele plastic sunt complet noi şi acum sunt moi la atingere, acest lucru întărind senzaţia de premium. Desenul tabloului de bord este simplu, totul este ergonomic şi parcă totuşi nimic nu mai este plictisitor în interiorul Seriei 1. Echipările special au un cuvânt important de spus la acest capitol datorită finisărilor pe care le aduc cu ele dar designul, materialele şi felul în care te simţi în maşină fac din acest interior un exemplu bun de dat şi de urmat. Poziţia de conducere este în continuare joasă şi sportivă dar scaunele sunt mult mai confortabile. Creşterea de spaţiu pentru pasagerii din spate este mai vizibilă decât aş fi crezut, ai mai mult loc la genunchi, exact acolo unde era nevoie. Spaţiul la cap şi umeri este bun iar bancheta este mai confortabilă decât cea a generaţiei precedente. Singurul inconvenient - uşile spate sunt înguste, accesul în maşină este îngreunat de acest lucru. În concluzie, mai bine vă urcaţi la volan. Explic mai departe de ce.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.