Exclusiv  Primul test cu noul BMW Seria 5 Touring

Am zburat până la Munchen să văd cum arată “în carne şi oase” cea de-a patra generaţie a lui BMW Seria 5 Touring, ce poartă numele de cod F11. Şi... not bad at all!

De cum l-am zărit, mi-am şi pus întrebarea: "mi-aş cumpăra noul BMW Seria 5 Touring?". Răspunsul ar ţine în principal de două aspecte.

În primul rând ar fi vorba despre situaţia financiară, care ar trebui să fie una mai mult decât satisfăcătoare, ţinând cont de faptul că noul break Seria 5 F11 pleacă de la o sumă de peste 40.000 euro cu TVA. În al doilea rând, ar fi să am o familie. De ce spun asta? Pentru că ar fi păcat să nu te foloseşti de spaţiul destinat bagajelor şi astfel soţia să nu facă compromisuri.

Fiind o maşină destul de mare, şi aici mă refer la lungimea de peste 4,9 metri, v-aţi gândi ca o femeie s-ar descurca foarte greu la volanul acestei versiuni. Însă nu e aşa, şi asta datorită sistemelor de asistenţă pe care inginerii de la BMW le-au creat.

Aş începe cu Parking Assistant, care, după părerea mea, nu ar trebui să lipsească de pe o asemenea maşină. În rest, se poate opta pentru Surround View, Active Cruise Control, Lane Change Warning, BMW Night Vision şi Head-up Display, sisteme care te fac mult mai relaxat la volan. Datorită acestora, cred că multe dintre şoferiţe vor renunţa la încordarea de la volan.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.