Test în premieră cu BMW 335i Coupe facelift

Acesta nu este doar un simplu test cu un BMW. Aceasta este dovada că există un Seria 3 mai bun ca un M3, dar care şi costă cât un M3. Vă fac cunoştinţă cu BMW 335i Coupe facelift Performance. Performance? Da, Performance.

Test în premieră cu BMW 335i Coupe facelift Test în premieră cu BMW 335i Coupe facelift

Facelift-ul operat asupra lui Seria 3 Coupe a fost mai degraba un motiv de nervi pentru posesorii modelului precedent. De fapt, de fiecare dată când se lansează un facelift, oamenii cu maşina fără el, înnebunesc puţin. Oare modificările sunt atât de vizibile? Cât o să scadă preţul maşinii mele după facelift? Şi multe alte întrebări de genul.

Din fericire pentru posesorii vechiului Seria 3 Coupe, noul model, lansat sub titulatura de facelift vine cu modificări puţine, vizibile doar din apropierea maşinii. Farurile, spoilerele şi pragurile au fost modificate uşor. Farurile şi-au schimbat forma şi de acum poţi să îi comanzi o maşină cu angel eyes cu led-uri, cu lumină albă. În spate stopurile şi-au păstrat forma dar interiorul lor este nou, lumina fiind pusă în evidenţă sub forma a două benzi, soluţie de design adoptată de toate modelele mărcii.

Modificările aduse spoilerelor au mărit uşor dimensiunile maşinii: consola faţă este acum mai lungă cu 29 de milimetri iar cea spate cu trei. Mici modificări de design au fost aduse şi capotei motorului dar şi grilei faţă, acum mai mare. Sunt disponibile culori noi dar şi patru modele noi de jante.

Interiorul nu a primit modificări estetice mari, doar la nivel de materiale şi finisaje - inserţii pentru bord, uşi şi volan. Selectorul cutiei de viteze cu dublu-ambreiaj şi şapte trepte este nou, fiind preluat de la Seria 5. Botezată Sports Automatic, această transmisie este complet nouă şi oferită în premieră pentru Seria 3. În sfârşit BMW renunţă la butoanele stupide de pe volan pentru schimbarea treptelor şi oferă opţional pentru această nouă transmisie padele stânga-dreapta pentru "minus" respectiv "plus".

Din punctul de vedere al motorizărilor, ceea ce ne interesează direct legat de acest test este noul motor de vârf al gamei, cel ce echipează 335i. De la TwinTurbo, acest motor a devenit TwinPower Turbo, adică celebrul şase în linie supra-alimentat cu bi-turbo a devenit doar supra-alimentat cu turbo. Pe lângă acest sistem turbo nou cu conducte separate pentru cele două perechi a câte trei cilindri, noul motor este echipat cu distribuţie variabilă a supapelor Valvetronic şi sistem de injecţie High Precision Injection. Puterea motorului este aceeaşi, 306 CP iar cuplul motor maxim este de 400 Nm.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.