Test în premieră cu noul Mini Countryman

Primul MINI din istorie cu patru portiere, patru locuri veritabile şi patru roţi motrice, a fost lansat la nivel internaţional pentru presă, la Hamburg, un oraş al cărui caracter este similar cu cel al lui Countryman. Rebel, nebun, neconvenţional dar totuşi tradiţionalist şi pe alocuri elegant.

Test în premieră cu noul Mini Countryman Test în premieră cu noul Mini Countryman

Poate că multora le vine foarte greu să creadă dar există constructori auto care în 2010 anunţă creşteri faţă de anul 2009. Asta deoarece, în mai toate ţările în afară de România, situaţia economică s-a îmbunătăţit cât de cât şi oamenii au început să cumpere maşini la fel ca acum câţiva ani. Ideea conform căreia criza economică mondială afectează în continuare tot globul este greşită iar faptul că există clienţi care chiar plătesc pentru obiecte şi servicii este dovada clară a faptului că lucrurile se vor îmbunătăţi. Situaţia actuală a pieţei auto din România este problematică, poate chiar foarte problematică şi lucrurile nu se vor schimba dacă oficialităţile nu vor lua măsuri reale şi mai ales viabile pentru redresarea economiei.

În primele şase luni ale anului 2010, MINI a comercializat la nivel mondial un număr record de 109,301 unităţi, o creştere cu 7,6% faţă de acceaşi perioadă a groaznicului 2009. Din aceste 109,301 unităţi, 40 au fost comercializate în România. Este atât de puţin pe lângă un total atât de mare dar trebuie să reţineţi că aceste 40 de unităţi înseamnă o creştere de 25% faţă de acceaşi perioadă a lui 2009. A trecut criza românească pentru MINI? Posibil, doarece clienţii care îşi permit acum o maşină nouă premium se reorientează spre produse în continuare premium, dar din clase mai mici. Acestea consumă mai puţin, poluează mai puţin şi mănâncă mai puţini bani la exploatare, taxe şi impozite.

Astfel, MINI Conutryman poate deveni în România cel mai vândut SUV BMW. Chiar dacă X5 s-a vândut mereu mai bine decât X3, chiar şi când avea taxe vamale, aceste vremuri au apus. Există acum X1 pe care poţi să îl cumperi extrem de bine echipat cu 55.000 euro cu tot cu TVA şi care este suficient pentru un client care se plimbă cu SUV-ul în oraş.

Countryman este însă dovada că se poate chiar şi mai mic şi de ce nu, mai eficient din toate punctele de vedere. Acesta este primul MINI din istorie cu o lungime de peste patru metri, cu patru portiere, patru locuri veritabile şi tracţiune integrală. Mai adăugaţi la aceste lucruri şi faptul că portbagajul poate să primească, după rabatarea locurilor din spate, 1.170 litri de bagaje. Într-un MINI!

Mărirea gamei MINI cu acest produs 4x4 era anunţată de mult iar viitorul nu se opreşte aici. Oficialii BMW au anunţat oficial, cu ocazia lansării de la Hamburg, că gama mărcii se va mări în 2011 odată cu lansarea modelelor Coupe şi Roadster. Până atunci însă este interesantă evoluţia lui Countryman şi felul în care va fi el primit de publicul loial mărcii dar şi de clienţii noi de MINI. Lansarea oficială în showroom-uri va avea loc pe data de 18 septembrie, ziua în care vor fi livrate şi primele maşini în România. Preţurile sunt disponibile la dealeri iar maşinile se pot comanda.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.