TEST în România cu Volkswagen Tiguan

VW se poate lăuda acum cu o ofertă completă, Tiguan acoperind un gol important. Rămîne de văzut cum va reuşi să se impună pe o piaţă unde liderii au nume grele. Deşi pare o “construcţie” fragilă, Tiguan se descurcă onorabil în off-road.

TEST în România cu Volkswagen Tiguan TEST în România cu Volkswagen Tiguan

Au fost oare cei de la VW extrem de ocupaţi cu managerierea succesului înregistrat de Touareg, ori şi-au dorit realizarea unui produs cu care să nu aibă emoţii pe piaţă? Răspunsul se află undeva pe la mijloc, chiar în aceste întrebări. În tot acest răstimp, BMW, Land Rover, Mitsubishi, Honda, Nissan şi Toyota au ajuns la a doua generaţie.

Noul VW Tiguan are de luptat pe piaţă nu numai cu nişte modele mature, ci şi cu instituţii împămîntenite solid în conştiinţa clientului. Lipseşte din această ecuaţie Mercedes, dar va sosi şi el curînd. Ce oferă în momentul de faţă Volkswagen prin Tiguan în segmentul SUV-urilor compacte? Ei bine, un produs atent studiat din multe puncte de vedere.

Designul este singurul capitol la care maşina poate lăsa puţin de dorit. Din punct de vedere vizual, partea din faţă aşează modelul în gama VW, dar, prin masivitatea uşor amplificată, aceasta nu se integrează în linia generală. Designul frontal sugerează un model ceva mai mare, iar nu unul care prin dimensiuni aduce aminte de Golf Plus.

Tiguan va fi comercializat în trei versiuni: Trend&Fun, Sport&Style şi Track&Field. Primele două sînt destinate unui rulaj preponderent onroad, iar asta se observă imediat din designul maşinii. Spoilerul faţă vine cu o linie mai agresivă şi aerodinamică, micşorînd în acelaşi timp unghiul de atac al modelului. Versiunea gîndită pentru rulajul offroad se remarcă prin linia zveltă ce permite un unghi de atac de 28 grade, mult superior celui de 18 grade în cazul versiunilor stradale. În rest, caroseria poate fi descrisă ca un mariaj între Touareg şi Golf Plus.

A fost primul sistem de acest gen la care nu am avut nevoie de timp de acomodare şi învăţare în scopul operării. Sistemul era dotat şi cu un hard-disk de 30 GB care permite atît înmagazinarea hărţilor de navigaţie, cît şi a fişierelor audio.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.