Anduranta Hyundai i10

A trebuit să renunţ la ea pentru a testa Mercedes, Alfa, Lancia şi Renault. Mi-am regăsit liniştea când m-am întors la i10 al meu.

Anduranta Hyundai i10 Anduranta Hyundai i10

Am trecut prin ce trece un bărbat când are nevoie de o aventură pentru a se convinge că tot cea de-acasă merită. A trecut o lună de când e la mine. Şi o săptămână de când e bucureştean cu acte-n regulă.1.000 de kilometri, nici mai mult, nici mai puţin decât un utilizator convenţional.

Asta fiindcă am avut şi alte maşini la teste, pentru că, altfel, aş fi profitat din plin de voioşenia lui i10. Am condus Mercedes E300 Bluetec, C320 4Matic, Alfa Romeo Spyder, Lancia Delta şi Koleos, iar când am revenit la Hyundai-ul meu mi-am spus că nicăieri nu-i mai bine decât acasă. Îl ştiu, nu mă surprinde, e uşor de condus, fâşneţ şi dubios de zgârcit prin benzinării.

Am dat mărunt din buze când am alimentat şi am intrat să plătesc înnodat în fâşiile acelea autocolante pe care le puteţi observa în poze. Sunt multe, subţiri, se agaţă de picioarele tale. Şi, culmea, nu pică la spălătorie, ci doar când nu-ţi doreşti să se întâmple acest lucru. Dar luna viitoare promit că acestea dispar cu orice preţ. Trebuie să admit că nu l-am cruţat la trecerea peste şinele de tramvai ori la gropi.

Nu prea am timp, trebuie să fac navete mai multe decât căminiştii şi i10 e cel mai bun aliat în psihoza din trafic. Sunt gata să pariez cu oricare dintre colegii mei că îi “fac” la orice oră între două puncte urbane A şi B. Nu mă deranjează că e mic şi că par un cocostârc la volan, atâta timp cât mă duce val-vârtej unde îi comand eu.

Foarte manevrabil, este chiar incitant să le joci feste celor cu maşini supraponderale şi să le furi locurile de parcare. Ceea ce nu credeam că o să conteze vreodată pentru mine la alegerea unei maşini s-a dovedit chiar util în multe situaţii.

Când trebuie să fiu auzit de către cei pe care-i înjur, când vreau să-mi cumpăr ProSport-ul dimineaţa, când îmi iau hamburgeri de la fast-food... atunci se simte utilitatea geamurilor electrice faţă.

Când pasagerii din spate fumează şi nu vreau să-mi împută maşina, îi oblig să-şi deschidă geamurile. Nu trebuie decât să apese pe un buton şi să aştepte trei secunde. A început să mă enerveze un pic sunetul sistemului audio.

Cum prind şi eu un “metal” greu, cum se ascund başii, Dumnezeu ştie unde. Cum îi găsesc, încep să bolborosească enervant feţele uşilor. Dincolo de acest dezavantaj remediabil cu o mică investiţie, apreciez timpul ultrascurt în care se încălzeşte atmosfera. E nevoie să mergi 5 minute cu maşina puţin turată şi ai deja vreo 30 de grade în habitaclu.

Ai geamurile aburite? Nimic mai simplu: dezaburirea bagă de la sine aer condiţionat pentru dezumidificare şi imediat vezi perfect prin geamuri ce stâlp loveşti în apropierea maşinii. Şi credeţi-mă că e foarte important. Îi recomand un i10 din acest motiv celui care a văzut spoilerul meu (cu tot cu aripă) mai departe decât era. Măcar puteai să laşi un bilet în care să-ţi ceri scuze... b@u1e!!!

De fapt, Ei ar trebui să-i ceri scuze... măgarule. Şi dacă eşti bărbat, scrie-ne şi recunoaşte fapta. Dacă eşti femeie dă-ne un beep şi venim noi la tine.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.