Chevrolet HHR episodul I

Crăciunul, sau mai bine zis HHRăciunul, a trecut, iar Chevrolet HHR a dovedit că îi prieşte atmosfera de sărbători şi a oferit în schimb multă relaxare la volan, asta fiind caracteristica sa dominantă.

Chevrolet HHR  episodul I Chevrolet HHR episodul I

Atmosfera de Crăciun îi prieşte lui Chevrolet HHR, nu mă refer la cârnaţi, şorici şi alte specialităţi româneşti, ci la cea rutieră.  Bucureştiul este depopulat, deci te poţi mişca în voie şi poţi străbate distanţe, care altă dată se măsurau în ore, în câteva minute. Parcă nici operaţiunea de parcare nu mai pare un calvar, deşi vorbim de un model "mărişor" cu o lungime de  4,47 m , o lăţime de 1,75 m şi o înălţime de 1,59 m. Totuşi nu vreau să mă gândesc ce ar însemna să îl parchez în Drumul Taberei, sau alt cartier sărac în spaţii amenajate, în timpul unei săptămâni obişnuite de lucru, mai ales că formele alungite şi geamurile înguste, care dau farmecul retro, nu sunt foarte favorabile manevrelor în spaţii înguste.

Cert este că în mediul urban atrage mai multe priviri decât sania lui Moş Crăciun, ba chiar un taximetrist hâtru a concluzionat că seamănă cu Rudolph, datorită "nasului" mare şi alungit. De asemenea, printre remarcile curioşilor, cea mai frecventată este legată de asemănarea cu Chevrolet PT Cruiser, considerându-l unul mai frumos şi mai "bine închegat", după cum spunea un domn americanofil declarat, care îşi încărca în Loganul MCV  proviziile pentru "dezmăţul" culinar de Crăciun. x

Chevrolet HHR se simte însă cu adevărat bine la drum lung, la escapadele, din afara oraşului. Totul este atât de reconfortant la drum întins, încât parcă uiţi că este destul de gurmand, doar are un motor de 2.4 litri benzină ce dezvoltă 170 CP cuplat la o cutie automată tipic americană, cu patru rapoarte.  Forţa propulsorului se simte mai ales în depăşiri, dar întăi trebuie să acorzi cutiei un timp de gândire, după care în sunetul gutural al evacuării ai decolat pe lângă cel din dreapta.

Nivelul de confort în timpul rulării se ridică la cote înalte, aşa cum spuneam, zgomotele exterioare sunt inexistente, gropile par nişte valuri mici în calea unui transatlantic, iar punctul forte sunt scaunele, generos dimensionate şi indubitabil relaxante.  Rămâne de văzut cum ţinuta recreativă a lui Chevrolet HHR se va preta drumurilor de munte, dar asta într-un episod viitor.

Nota festivă a sărbătorilor este susţinută şi de excelentul sistem audio Pioneer, cu care versiunea LT avută în test vine în standard, şi să zicem "The Christmas Collection" a lui Frank Sinatra şi drumul spre casă te face să înţelegi ce spunea Chris Rea în "Driving Home For Christmas".  Mai sunt multe de descoperit la Chevy Heritage High Roof - sigur vă întrebaţi de la ce vine HHR - dar asta o vom face în episoadele următoare, până atunci modelul american vă urează tradiţionala urare "HHRăciun Fericit".

 

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.