Cu BMW 640i la Bang&Olufsen – proba de sunet

Foarte curând o majoritate covârşitoare a maşinilor de lux produse de BMW la uzina sa de la Dingolfing va fi echipată cu sisteme audio ultra-performante produse de Bang & Olufsen. Motiv perfect pentru a zbura la Munchen, a lua un 640i şi a-l conduce flatout pe Autobahn până la fabricile unde sunt produse Seria 6 şi sistemele audio daneze. Munchen – Struer – Dingolfing, o călătorie epică la volanul maşinii care a reinventat conceptul de lux al lui BMW.

Cu BMW 640i la Bang&Olufsen – proba de sunet Cu BMW 640i la Bang&Olufsen – proba de sunet

Pentru orice BMW Seria 6, totul începe la Dingolfing, uzina BMW dedicată celor mai luxoase modele ale mărcii. Din 1.500 de maşini produse în fiecare zi aici, 140 sunt Seria 6. Jumătate din această cifră sunt coupe-uri, jumătate cabriolete deşi isteria de vânzări pentru 650i Convertible în America s-ar putea să ducă la creşterea procentajului în favoarea decapotabilei. Producţia noii Seria 6 a început la Dingolfing în ianuarie, pentru Cabriolet şi în iulie pentru Coupe. Prima generaţie de Seria 6 a fost produsă aici în aproximativ 100.000 de unităţi din care 13.000 au fost M6.


În fabrica unde lucrează 18.000 de oameni şi 1.800 de roboţi (doar în secţia de caroserie) se mai produc Seria 5 şi Seria 7. Aproape 30% din producţie este ocupată de Seria 5, limuzina care se bucură de un succes nesperat chiar şi de optimiştii absoluţi din interiorul BMW. Seria 5 este şi în alt mod important pentru Dingolfing - prima maşină produsă aici a fost un Seria 5 în 1978. Chiar dacă aici sunt produse doar 5, 6 şi 7, în această uzină se mai produc suspensii , diferenţiale, (pentru modelele BMW, MINI şi Rolls-Royce) precum şi componente tehnice pentru motocicletele BMW.


Pe lângă bestsellerul Ghost, la Dingolfing se mai produc acum 3 Rolls-Royce Phantom pe zi, în versiune Drophead Coupe în mare parte deoarece acesta este acum cel mai vândut model al gamei de top RR. Ca amănunte inedite despre Dingolfing, aici au fost produse şi Seria 8 - eşecul neînţeles al vremurilor sale dar şi fenomenalul Z8 din aluminiu a cărui caroserie încă tronează în mijlocul uzinei ca o statuie ce comemorează un erou mitic. Din punctul de vedere al modelelor actuale, noua fiţă a vremurilor noastre în materie de finisaje, culorile mate, denumite de BMW - Frozen, sunt noul hit la Dingolfing. 16 maşini ies în fiecare zi pe uşa uzinei vopsite în astfel de nuanţe.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.