Brabus prepară supercarul Mercedes SLS

Publicat: 27 08. 2010, 09:40

Nici o maşină Mercedes nu „scapă” de tunerul de casă Brabus. Cu
atât mai mult maşinile sportive din naştere, cum este cazul lui
Mercedes SLS.

Prin urmare, avem de a face cu un SLS ceva mai agresiv,
detaliile nefiind evidente decât pentru cunoscători
.
Brabus a pregătit un kit exterior decent, componentele fiind,
bineînţeles, realizate din fibră de carbon. În funcţie de
preferinţa clientului, accesoriile aerodinamice pot fi vopsite în
culoarea caroseriei (adică negru) sau într-o nuanţă argintie,
pentru un contrast high-tech.

Spoilerul frontal a fost redesenat, înglobând un
splitter
, iar fantele de sub faruri beneficiază acum de
nişte prize masive din fibră de carbon, SLS arătând mai musculos
din faţă. Deja celebrele fante laterale, de pe aripi, sunt şi ele
modificate prin intermediul unor elemente din fibră de carbon,
eleganţa fiind înlocuită acum de agresivitate.

În spate, peisajul se schimbă destul de mult datorită
spoilerului diferit, care acum are şi un difuzor
generos
, în timp ce perechea de evacuări trapezoidale a
fost înlocuită cu două perechi de ieşiri rotunde, astfel încât nu
care cumva maşina să fie confundată cu vreun ecologic SLS AMG E-Cell… În plus, capota portbagajului
este garnisită cu un eleron decent, care nu denaturează forma
elegantă a spatelui.

Pentru ca tacâmul vizual să fie complet, Brabus a optat
pentru un set de jante sport, de 20 inch în faţă, respectiv 21 inch
în spate
, încălţate cu pneuri de mare performanţă (275/30
ZR 20 în faţă, respectiv 295/25 ZR 21 în spate).

Deşi e greu de observat, garda la sol a maşinii poate fi
coborâtă suplimentar cu 40 mm
, sistemul de suspensii
ajustabile având setări diferite faţă de cele de fabrică – de
exemplu, nivelul de confort este mai bun sau, dimpotrivă,
rigiditatea suspensiei poate fi mult mai mare, în funcţie de
preferinţele clientului.

Deocamdată, sistemul de frânare nu a suferit nici un upgrade,
deoarece motorul rămâne şi el la aceleaşi cote. Totuşi, celor 563
CP pe care îi dezvoltă V8-ul AMG li se adaugă încă 10 CP
datorită adoptării unei noi evacuări, din titaniu
. Aceasta
este cu 12 kg mai uşoară decât cea standard, în plus fiind dotată
cu un bypass pneumatic, acesta fiind controlat de la bord pentru un
sound cât mai sportiv.

Interiorul maşinii merge pe aceeaşi idee, de „all in black”, dar
tapiţeria din piele beneficiază şi de cusături foarte
vizibile roşii
, ceea ce oferă habitaclului nu doar un
contrast reuşit, ci şi o atmosferă mai sportivă. În oferta Brabus
mai putem găsi un nou volan, pedalier din aluminiu anodizat sau
plăcuţe din inox cu logo-ul Brabus iluminat.