Trophee Andros – Clermont Super Besse – reportaj

Publicat: 19 02. 2010, 09:00

Da,
francezii iubesc Dacia! Este rezultatul unei plasări
excelente pe o piaţă destul de naţionalistă
. Dar ca orice
occidental, francezul de rând apreciază un produs de calitate la un
preţ corect. Acolo nu există mentalităţile noastre amplificate de
Daciile fabricate înainte de 1989 şi după. Logan-ul şi Sandero s-au
dovedit a fi un succes în occident şi acest lucru se vede pe
străzile Europei. Dacia a avut şansa să se poziţioneze
într-o zonă lasăta liberă de Skoda
. Skoda a vrut mai mult
şi şi-a împins produsele spre zona premium. Mai multă calitate dar
şi preţuri pe măsură. Dacia a ales alt motto: produs corect, preţ
corect. Iar criza financiară poate chiar a ajutat la această
poziţionare excelentă. În Franţa, Spania, Germania şi nu numai
Dacia este acum un nume de succes.

Şi pentru că în 2010 Dacia îşi măreşte gama cu un nou membru a
ales un mod nou de promovare. Un pic atipic pentru o marcă extrem
de conservatoare cu modalităţile de prezentare a noilor produse.
În general la Dacia, secretul asupra unui nou produs era
păstrat cu sfinţenie chiar şi când toată lumea ştia despre ce este
vorba
. Cu Duster, strategia aleasă a fost alta. Şi bine au
făcut!

Înainte
de lansarea oficială, Dacia a lansat un set de poze cu o Dacia
Duster pentru o competiţie mai ciudată: Trofeul Andros. Şi
anunţa un parteneriat cu un nume extrem de rezonant din lumea
motorsportului: Alain Prost.