5 obiceiuri proaste pe care le au unii clienți și care îi enervează pe taximetriști

Publicat: 11 08. 2020, 07:44

Taximetriștii sunt personaje controversate. Apar constant nemulțumiri la adresa unora care afișează o atitudine sfidătoare la adresa clientului. Dar există clienți care îi scot din minte pe taximetriști. Iată 5 obiceiuri proaste pe care le au unii clienți și care îi enervează pe șoferii de taxi.

Mai mulți șoferi de taxi care au citit materialul nostru referitor la obiceiurile proaste ale unor taximetriști ne-au scris pentru a ne prezenta propriul lor punct de vedere. Aceștia susțin că sunt momente în care ar dori să tragă pe dreapta și să dea clientul jos din mașină. Dar se tem de reacția acestuia sau de o eventuală reclamație.

Iată, așadar, ce îi enervează pe taximetriști la clienții lor.

  1. Mănâncă în mașină

Chips-uri, un sandwich sau chiar un meniu întreg de fast food consumă la bordul taxiurilor cei care confundă acest mijloc de transport cu o cantină. Un șofer de taxi cu experiență în domeniu, Constantin, povestește că uneori, este nevoit să facă un drum la spălătorie pentru ca următorul client să nu urce într-o mașină cu pete de ketchup și miros de hamburger. “Este o cheltuială nedecontată de nimeni”, povestește acesta.

  1. Adresarea la per tu

Deși nu l-a întâlnit niciodată, deși uneori șoferul de taxi este mai în vârstă decât clientul, adresarea la per tu nu este deloc străină unor persoane care aleg acest mijloc de transport. “I-aș fi putut fi chiar bunic”, povestește un șofer în vârstă de 63 de ani după o cursă în care un puști, care probabil își sărbătorise recent majoratul, i s-a adresat folosind persoana a II-a singular.

  1. Clientul care dă ordine

Sunt clienți care înțeleg greșit sintagma “Clientul nostru, stăpânul nostru”. “Ia-o pe aici, că știu eu o scurtătură!”, “Nu mergem pe acolo că nu vreau eu!”, “Hai mai repede, că mă grăbesc!” Sunt doar câteva dintre ordinele pe care le aud taximetriștii de la unii dintre cei care urcă în mașina lor. “Am fost jignit când am nimerit blocaj pe ruta aleasă de client”, povestește Mircea.

  1. „Mergem să luăm un prieten!”

Uneori, anunțul „Mergem să luăm un prieten” este urmat de vreo două opriri și de a apariția la bord a încă două persoane. Doru povestește că uneori, clientul îi cere să nu contorizeze staționarea atunci când așteaptă pe cineva. “E timpul meu, aș fi putut duce pe altcineva, cum să nu contorizez?”, întreabă Doru revoltat.

  1. “Dincolo era mai ieftin!”

“Am făcut traseul ăsta cu Uber de mai multe ori. De fiecare dată a fost cu 5 lei mai ieftin!” A fost replica, în loc de “la revedere”, a unui client de-ai lui Mihai. “Dar dacă e mai ieftin cu Uber, de ce iei taxi?”, i-a răspuns taximetristul. A fost obraznic sau doar sincer? Așteptăm părerea dumneavoastră în comentarii.