ARO-urile din Columbia. GALERIE FOTO

Înainte de 1989, uzina Aro din Câmpulung Muscel exporta modele în aproape toată lumea – de la Rusia şi până în America de Sud. Totul a început cu bătrânul M461 şi a continuat cu Aro 24, în vreme ce anii 2000 ar fi trebuit să aducă din nou prosperitate pentru marca musceleană sub numele Cross Lander. Dar, aşa cum ştim acum, totul s-a năruit într-un faliment orchestrat ca la carte. Chiar şi aşa, astăzi mai circulă Aro-uri pe străzile din Columbia. Am adunat aici toate pozele pe care le-am găsit.

Fabrica Aro din Câmpulung Muscel a fost omorâtă cu bună ştiinţă de interesele câtorva oameni care au fost puşi în funcţii de conducere după 1989. Dar, chiar şi aşa, începând cu 1965, Aro a început să exporte bătrânul M461 în China şi Columbia, iar apoi a venit vremea ca noul model Aro 24 să fie trimis peste mări şi ţări.

Acum, la opt ani de la falimentul Aro, am adunat laolaltă toate pozele pe care le-am găsit cu modelele muscelene din statul sud-american Columbia.

Aro M461 – cunoscut drept Carpaţi în Columbia

Un scurt documentar despre Aro-urile folosite ca taxiuri în Columbia

Sursa: Automobilia România

Sursa: Parcul natural municipal Santa Emilia

Sursa: Convergencia Web via Panoramio

Sursa: Pitter

Acesta e de vânzare şi costă 28 de milioane de pesos columbieni, adică mai puţin de 10.000 de euro

Aro 24

Sursa: Bavareze via Wikimedia Commons

Un alt exemplar de vânzare, dar de această dată preţul e de aproape 14.000 de euro (40 de milioane de pesos)

O utilitară la 2.400 de euro

Şi câteva mostre ale vestitului Cross Lander

Aro 10

E mic, e verde şi a fost de vânzare

Sursa: tatosracing via stcolombia.com

Tu unde ai văzut modele Aro în călătoriile tale?