BMW şi muzică simfonică? Desigur, la SoNoRo!

Publicat: 10 11. 2014, 17:18

Festivalul de muzică de cameră SoNoRo aduce, în fiecare toamnă, o experienţă magică în Bucureşti şi în ţară. De la Ateneul Român la Catedrala Sfântul Iosif sau Palatul Bragadiru, SoNoRo oferă concerte spectaculoase, uneori în locuri neaşteptate, dar mereu pline de poveste. SoNoRo se distinge printr-un repertoriu bogat, care trece de la mari clasici la inflexiuni de jazz şi experimente muzicale, totul construit cu eleganţă şi căldură. Ei bine, partenerul său principal este BMW, un lucru de lăudat la importatorii mărcii în România, ţară unde marca este asociată în mod greşit cu alte tipuri de „muzică”.

Superb. BMW Seria 7, introducere în muzica de cameră, la Cercul Militar Naţional

Pentru această ediţie, o flotă record de opt modele BMW Seria 7 străluceşte elegant alături de concertele SoNoRo. Maşinile răsfaţă invitaţii VIP şi asigură shuttle service pentru artiştii care concertează. Dacă în 2013 BMW a privit spre trecut şi a oferit lui Răzvan Popovici, directorul festivalului, o plimbare surpriză cu BMW Isetta, anul acesta, protagonistul principal al colaborării SoNoRo a fost un model modern, dar cu la fel de multă personalitate: proaspăt lansatului MINI Cooper S cu 5 uşi.

Festivalul SoNoRo de anul acesta are motto-ul „BRIDGES” şi se desfăşoară la Bucureşti, Cluj şi Iaşi în perioada 31 octombrie – 17 noiembrie 2014. Mai multe detalii despre programul concertelor le găsiţi pe site-ul festivalului.

Catedrala catolică St. Iosif şi BMW Seria 7

Caroseria în nuanţa „Volcanic Orange” reflectă perfect identitatea vizuală a festivalului şi, cum MINI este renumit pentru ideile de personalizare indeite, modelul pregătit pentru Răzvan Popovici a primit ca element distinctiv un autocolant cu logoul festivalului, pasărea SoNoRo. Maşinile însoţesc muzicienii SoNoRo în turneele lor prin ţară, iar alăturarea între limuzinele Seria 7 şi noul MINI poate părea surprinzătoare, însă în acord cu modul în care se desfăşoară, de fapt, festivalul: se concertează în cele mai neaşteptate locuri, de la catedrale, la conace vechi şi spaţii publice.

Răzvan Popovici, alături de muzicienii săi şi maşinile puse la dispoziţie de BMW

„BMW este o marcă puternică, care se defineşte şi prin sunete. Ne mândrim cu tonalitatea motoarele noastre, mai ales cele de şase în linie. Suntem una dintre puţinele mărci care au un aşa-numit > care marchează finalul spoturilor TV şi radio. Avem o legătură specială cu jazzul, muzica care a definit comunicarea noastră de marketing în anii ’60 şi ’70 în colaborări cu artişti precum Dave Brubeck. Ne mândrim cu sistemele ultra-sofisticate de sunet disponibile pe modele BMW, aşa cum este Bang & Olufsen pentru Seria 7. Putem spune că după cinci ani de colaborare, SoNoRo este un nou capitol în această istorie de >”, a explicat Alex Şeremet, corporate communication manager BMW Group România.

Aşa cum arată şi imaginile din galeria foto, chiar arată minunat!